Hop til indhold

Toulouse


Henriette

Recommended Posts

Nu er der ikke længe til at han flytter... d. 4. april

 

Han var på vægten for tre uger siden, hos dyrlægen 950gram...

Her til aftene vejede jeg ham lige, synes nemlig han er ved at være stor.. Ganske rigtigt han vejer 1550gram :) Så han er ved at være stor og flot.

 

Han er den en storspinder, bare man kigger på ham starter motoren. Det er så dejligt. Han sover helst inde under din dyne om natten, sidder på skødet af dig når du sidder ned, og sidder gerne på din skulder når du går rundt...

Nå ja og så er han også en ballademager, som virkelig har fundet ud af hvordan man driller Probie.

 

Så Julia, du har virkelig noget at se frem til ;)

 

 

attachment.php?attachmentid=36276&d=1301166678

attachment.php?attachmentid=36277&d=1301166678

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er der ikke længe til at han flytter... d. 4. april

 

Han var på vægten for tre uger siden, hos dyrlægen 950gram...

Her til aftene vejede jeg ham lige, synes nemlig han er ved at være stor.. Ganske rigtigt han vejer 1550gram :) Så han er ved at være stor og flot.

 

Han er den en storspinder, bare man kigger på ham starter motoren. Det er så dejligt. Han sover helst inde under din dyne om natten, sidder på skødet af dig når du sidder ned, og sidder gerne på din skulder når du går rundt...

Nå ja og så er han også en ballademager, som virkelig har fundet ud af hvordan man driller Probie.

 

Så Julia, du har virkelig noget at se frem til ;)

 

 

attachment.php?attachmentid=36276&d=1301166678

attachment.php?attachmentid=36277&d=1301166678

 

0007.gif

0001.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil gerne sige tak endnu en gang til Henriette for at passe ham til han var gammel nok, og til alle der kom med gode råd :) Tusind tak :) !!

 

Det var da godt :) Og selvtak.

 

Håber at han opfører sig pænt, og at han ikke er alt for grokket endnu...

Og beklager lige et kaos der var her, alt for mange til at hente katte på samme tid.. Puha, jeg blev helt stresset, nåede kun knap lige at komme hjem med dem...

 

Glæder mig til at følge ham videre ud herinde, og mit tilbud om pasning står stadig ved magt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var da godt :) Og selvtak.

 

Håber at han opfører sig pænt, og at han ikke er alt for grokket endnu...

Og beklager lige et kaos der var her, alt for mange til at hente katte på samme tid.. Puha, jeg blev helt stresset, nåede kun knap lige at komme hjem med dem...

 

Glæder mig til at følge ham videre ud herinde, og mit tilbud om pasning står stadig ved magt :)

 

 

 

 

Det kan du tro han gør! Godt som jeg troede, at jeg ALDRIG ville være et A-menneske, så var der ikke noget bedre end at stå op i morges (kl. 6 !!!) til en spindende kat :) (SOM VILLE HAVE MAD!)

Han er blevet til en fantastisk kat, som lige nu ligger og sover på mine lektier - som han har fundet sig i, at jeg skal lave :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Åh hvor er det en lykkelig historie :) Den har bare været så dejlig at følge. Glæder mig til at se ham vokse op og blive en rigtig kvindebedåre...Jeg er ihf allerede solgt til stanglakrids!

 

Det glæder mig så meget, at alle har været optaget af at hjælpe 'Lousen :D

Det lader til, at han stor-trives og det er kun takket være, at vi har fulgt alle de gode råd!

 

Flere billeder af missen :)

 

DSC05373.jpg

DSC05371.jpg

DSC05364.jpg

DSC05363.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...