Hop til indhold

Toulouse


Henriette

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Mange herinde viser interesse for det lille kræ, så jeg poster lige flere billeder af ham :)

 

Han trives godt! Han ved hvert fald hvilket familiemedlem der hører/gør hvad :)

Han ved hvordan han skal gå os på nerverne, men så ved han skam også hvordan han skal gøre det godt igen! Vi kan ikke modstå hans Shrek øjne! (den der kat fra Shrek)

 

Han har det med at spise ting.. Alt hvad han finder der er småt, skal han forsøge at sluge, medmindre jeg når at stoppe ham - vil ikke engang gætte på, hvad han spiser når jeg ikke er hjemme!

Han er en lille støvsuger og spinder så snart jeg kalder på ham og giver ham noget vådefodder... Så er det, at I måske tænker, at han bliver en stor, fed kat... Men nææh nej! Jeg har godt nok aldrig set en kat med så meget spjæt i! Han drøner som lynet gennem lejligheden, så han er lidt mere skinny end hvad jeg synes han skal være :) (Naboen har endda spurgt, om vi har skaffet os en pony fordi han galoperer så meget)

 

BILLEDER:

Tasker og fødder er hans ynglings legetøj...

 

04 (april).23 2011 (6).jpg

04 (april).30 2011.jpg

04 (april).22 2011 (2).jpg

05 (maj).04 2011 (2).jpg

04 (april).17 2011 (14).jpg

04 (april).17 2011 (17).jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor lyder det bare godt, og hvor er han dog bare lækker!

Han mangler også herhjemme til at sætte fut i de andre!

Han er da også ved at være rigtig stor, glæder mig til at vi kan finde en dag jeg kan komme og kidnappe ham en times tid eller to :P Eller bare besøge ham, og smide den sæk foder af

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skulle der gerne være tid til inden længe :)

 

Glemte lige at sige, at han er kuglepen-glad! Jeg ser ham altid snuppe en og gå rundt med den i munden, plus, at jeg hver morgen står op til 'gaver', dvs to-tre kuglepenne, som han er så stolt af :)

Forleden kom han med en make-up børste, som jeg så troede var et dødt dyr og sprang ud af sengen med skrig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skulle der gerne være tid til inden længe :)

 

Glemte lige at sige, at han er kuglepen-glad! Jeg ser ham altid snuppe en og gå rundt med den i munden, plus, at jeg hver morgen står op til 'gaver', dvs to-tre kuglepenne, som han er så stolt af :)

Forleden kom han med en make-up børste, som jeg så troede var et dødt dyr og sprang ud af sengen med skrig :)

 

0060.gif

haha-rire-395.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skulle der gerne være tid til inden længe :)

 

Glemte lige at sige, at han er kuglepen-glad! Jeg ser ham altid snuppe en og gå rundt med den i munden, plus, at jeg hver morgen står op til 'gaver', dvs to-tre kuglepenne, som han er så stolt af :)

Forleden kom han med en make-up børste, som jeg så troede var et dødt dyr og sprang ud af sengen med skrig :)

 

Den med makeup børsten har jeg også prøvet med min gamle hunkat. Hun elskede også at kidnappe alt muligt og rende rundt med det i munden. Specielt min søns legetøj - og helst det han var igang med at lege med.

Han bliver bare smukkere og smukkere den lille prut :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Så er missen kommet hjem!

Jeg kan sige, at ud over at være blevet større og endnu smukkere, så er han da også blevet mere 'moden' hvis man kan sige det...

Indtil videre, så er han sikkert lidt anderledes pga skiftet fra Henriette til mig igen :)

Men der er ikke lige så meget spjæt i ham :)

 

Har savnet den lille prut!

Tusind millioner gange tak igen Henriette!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...