Hop til indhold

Mon det smager


Henriette

Recommended Posts

Har oplevet lige pesist det samme de par gange jeg har prøvet at købe Hills til dem. De bliver simpelthen trætte af det. Måske mister det hurtigt smagen og pillerne bliver hårde. Aner det ikke. Men ihvertfald gider de det ikke i mere end et par dage. Forstår virkeligt ikke hvorfor så mange dyrlæger sælger det, for det er efter min egen erfaring noget møg foder. (Undskyld Hills). Jeg tror simpelthen det er fordi de tjener penge på at sælge det.

 

Nu bruger vi Royal Canin 33, og det er et af de eneste tørfodertyper som mine katte ikke bliver trætte af. Og så er det faktisk ikke dyrere end Hills. Jeg giver £79 for 20 kg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Katte har tit deres favorit mærker hvad angår mad. Mange katte synes at foretrække RC. Det kan dog være et problem fordi det nogle gange er for appetitligt så katten far lyst til at spise mere og tager på. Jeg kender én som efter hendes kat var blevet kastrerer blev nødt til at skifte. Med RC spiste den simpelthen for meget, så hun skiftede til Hills og så holdt den op med at tage på.

 

Har selv fodret med RC i mange år og havde en kat der kun ville spise det, Hills ville hun ikke røre. Min kat som jeg har nu spiser special kost som kun fås hos dyrlægen og det er sjovt for der foretrækker hun i de fleste tilfælde Hills.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...