Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din(e) kat(te)?


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har også været oppe m. pungen.. :D købe en masse dåser kattemad og i går kom en mindre karde og en filterknuser.. hæhæ.. de er SUPER goe..

 

I weekenden skal jeg til Jyllinge og købe grus, har hørt det sku være billigt på udstillingerne.. :D

 

Glæder mig <3

 

Hvilket grus bruger du? Der er i denne uge tilbud på Ever Clean 5*10kg i Petworld :)

Men Maxizoo giver prisgaranti, så medbringer du en udskrift af petworlds reklame, skal de også sælge dem til dig til den pris :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger Extreme Classic m. duft, det er ikke voldsomt dyrt, men det er ikke altid mine dyrehandlerer har det.. Hold da op! det er da vær at over veje.. super Henriette :)

 

Det bruger jeg også, men tænkte jeg blev nød til at prøve ever clean til den pris, men har vidst stadig 10sække af de andre :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Henriette? hvon laver du den "tale bobbel".. :)

 

Jeg var lige inde og kigge priser, hold da op, der er meget og billigt. Køber du store mængder og for det sendt? Det ser ud til at kunne betale sig..

Vi har MaxiZoo lige i nærheden, kan jeg se.. Spændende, jeg må ud og kigge :)

 

Trykker "besvar med citat" :)

 

Sidste gang jeg købte extreme var det til 70kr. pr. sæk i petworld, og nr. 11. sæk er gratis, så slæbte 22sække hjem :) Men næste gang, hvis jeg har pengene, får jeg nok en palle leveret. Det er jo mange penge på een gang (6600kr.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Trykker "besvar med citat" :)

 

Sidste gang jeg købte extreme var det til 70kr. pr. sæk i petworld, og nr. 11. sæk er gratis, så slæbte 22sække hjem :) Men næste gang, hvis jeg har pengene, får jeg nok en palle leveret. Det er jo mange penge på een gang (6600kr.)

 

:D 1000 tak, det er meget mere praktisk, at kunne se ORDENLIGT hvem man svare..

 

Der er virkelig noget at spare, :D ja et være slæb.. men hvis man har pladsen til opbevaring, er det super.

 

Det næste sted vi flytter hen, skal der også være plads til MEGET mere.. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik også købt lidt.. En pink Furminator til den lille dame og ellers lidt forskelligt til den nu overståede udredning af filtret pels.. Og så en lille klosaks og noget pudder til at stoppe blødningen hvis jeg klipper forkert.. Noget jeg altid frygter.. O__o Glæder mig til at prøve Furminatoren rigtigt, da Pokie døjer med nærmest ekstrem fældning.. >__<

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik også købt lidt.. En pink Furminator til den lille dame og ellers lidt forskelligt til den nu overståede udredning af filtret pels.. Og så en lille klosaks og noget pudder til at stoppe blødningen hvis jeg klipper forkert.. Noget jeg altid frygter.. O__o Glæder mig til at prøve Furminatoren rigtigt, da Pokie døjer med nærmest ekstrem fældning.. >__<

 

:D Jeg håber du må få nogen goe succse oplevelser m. sorineringen.. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Toulouse har været ved dyrlæge i dag, og få sin første vaccine...

Han var bare så dygtig, så han fik lov til selv at vælge en legebold i skålen på disken hos dyrlægen..

 

Så han har i dag fået en lille sort bold med catnip :) Synes det er så flot af min dyrlæge at gøre det mod kattene. Så lære de også det ikke er farligt at komme derned

Link til kommentar
Del på andre sites

Toulouse har været ved dyrlæge i dag, og få sin første vaccine...

Han var bare så dygtig, så han fik lov til selv at vælge en legebold i skålen på disken hos dyrlægen..

 

Så han har i dag fået en lille sort bold med catnip :) Synes det er så flot af min dyrlæge at gøre det mod kattene. Så lære de også det ikke er farligt at komme derned

 

Hæhæ.. rigtig hyggelig ide og kær snuske killing <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Toulouse har været ved dyrlæge i dag, og få sin første vaccine...

Han var bare så dygtig, så han fik lov til selv at vælge en legebold i skålen på disken hos dyrlægen..

 

Så han har i dag fået en lille sort bold med catnip :) Synes det er så flot af min dyrlæge at gøre det mod kattene. Så lære de også det ikke er farligt at komme derned

 

Ja den dyrlæge vi bruger arbejder sammen med sin kone, så står hun og nusser og afleder med godbider og kæl og ros, mens han undersøger. De går også meget op i at tale med dyret både før, imens og efter undersøgelsen, så vores dyr har ikke haft ret meget mod at komme til dyrlægen. Havde endda en hund der hev og trak for at komme ind til dyrlægen hver gang vi gik forbi bygningen, så selv dyr reagere meget på om de bare bliver behandlet som et nummer i køen.

 

Men anyways, vi har købt kattemad. Vi køber whiskas, det er vores ganske tilfredse med og så en sele til hver af kattene som vi skal til at øve dem til at få på når de er ude. De må nemlig helst ikke gå ud fra vores terrasser og det er sådan ca 5-10.000 kr billigere end at pakke terrassen ind i en eller anden form for kattehegn lige foreløbig. (mange smuthuller der skal dækkes og der skal også dækkes over terrassen da de ellers kan kravle op på hegnet ind til naboen)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Tilføj...