Bornholmeren Skrevet Marts 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2011 Har i læst artiklen om hvor farligt det er at have sin kat i sengen...? Jeg grinede bare og glædede mig til jeg skulle i seng igen og nusse med en kat... Alle tre må da gerne sove i min seng Må jeres..? 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Selvfølgelig må de det, jeg kan slet ikke sove hvis der ikke er en af dem der ligger og spinder ved siden af mig... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bt86 Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Min hellig birma, er verdens største puttehoved... Så JA.. :-) Han elsker at ligge i arm, eller under dynen.. Om aften, nå jeg går ind mod soveværelset, løber de hurtigt ind i sengen, og sikre sig den bedste plads .. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Hæhæ.. vores må MEGET gerne, men gør det ikke.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Har i læst artiklen om hvor farligt det er at have sin kat i sengen...? Jeg grinede bare og glædede mig til jeg skulle i seng igen og nusse med en kat... Alle tre må da gerne sove i min seng Må jeres..? Hvilken artikel, hvor? kh. 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karina Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Jeg tror slet ikke hun har lyst til at sove andre steder. Selv om hun bliver puffet lidt til en gang imellem nede i fodenden så mener hun bestemt at det er det er det eneste rigtige. Og ja, jeg vil også gerne høre hvilken artikel det er? Og farligt for hvem? 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Hvilken artikel, hvor? kh. Jeg har læst det et par steder... et af dem er HER Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Jeg vil lige tilføje at første gang jeg læste det, var det den videnslabsmand som havde skrevet artiklen der blev intawievet (øhhh staveplade)... og han sagde at glæderne ved dyr langt opvejede ulæmperne ved at sove med dem 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karina Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Den journalist der har skrevet den artikel har vist ikke prøvet at opdrage pået kat. Jeg kan da ikke bare sige til hende hun skal sove i en kur og så gør hun det. Hvis jeg skulle vænne hende fra at bo i min seng, ville det blive en lang og svær kamp og jeg er ikke sikker på hvem der ville vinde heller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Man sover jo bedst med en kat i sengen ikk ?!! Og tjae, der er jo så meget der kan være farligt. man kan jo også blive kørt ned og så meget andet. Livet skal leves....og NYDES ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 En kat i sengen er helt klart at foretrække.. Men jeg må ikke sove sammen med mine dejlige kattebørn.. Og nu er de (kattene) begyndt at vægge ungerne rigtig tidligt, så om natten er kattene lukket inde i stue/køkken, (med bakke og vand selvfølgelig :-)) og det fungere rigtig godt. Kattene sover også om natten nu. Hilsen Lonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Vores må gerne ligge i sengen. Dog helst på et tæppe da specielt Ofelia fælder som om hun vil være skaldet inden sommer. Oswald sover dog sammen med mig om natten da kæresten for det meste falder i søvn på sofaen foran tv´et. Så kan vi også bedre brede os. Vores katte går også ud når de skal af med noget og bare for deres fornøjelses skyld, så hvis de ikke ligger på tæppe kan det hurtigt blive som at gå i seng i en sandkasse. De får for det meste også et tæppe at ligge på hvis de vil ligge i møblerne. Lyse møbler og sorte kattehår matcher ikke så godt i min verden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nylollik Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Jeg har førhen haft katte i sengen, men det vil jeg absolut ikke have mere. Efter jeg flyttede, var mine soveværelsesdør lukket, for indimellem kan jeg ikke tåle mine katte, jeg får hævede øjne og de klør afsindigt, for en af mine katte vil absolut ligge helt op af mit hoved, og det kan jeg ikke have. De andre vil ligge på mine ben, og slås ofte om den bedste plads, så er det svært at få lov til at sove, så derfor har jeg nu fravalgt at have katte i mit soveværelse. Men jeg vil nu heller ikke undvære den velkomstkomité når jeg om morgenen åbner min soveværelsesdør på 1. sal, der står alle 5 katte og modtager mig med kærlige lyde, og jeg hilser på hver af dem, nusser dem, og de maser hver især på for at være den der får flest kærtegn, og ned af trappen går det ligesådan, så jeg morer mig kosteligt over dem hver morgen, og glæder mig over deres glæde ved vores gensyn. Må lige sige, at jeg også hver aften går rundt og siger godnat til dem alle, inden jeg går op for at sove.....griner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts