Hop til indhold

Kat i sengen


Bornholmeren

Kat i sengen..?  

20 stemmer

  1. 1. Kat i sengen..?

    • Ja...gerne kat i min seng...
      16
    • Nej...ikke hos mig
      4


Recommended Posts

Den journalist der har skrevet den artikel har vist ikke prøvet at opdrage pået kat. Jeg kan da ikke bare sige til hende hun skal sove i en kur og så gør hun det. Hvis jeg skulle vænne hende fra at bo i min seng, ville det blive en lang og svær kamp og jeg er ikke sikker på hvem der ville vinde heller.

Link til kommentar
Del på andre sites

En kat i sengen er helt klart at foretrække..

 

Men jeg må ikke sove sammen med mine dejlige kattebørn.. Og nu er de (kattene) begyndt at vægge ungerne rigtig tidligt, så om natten er kattene lukket inde i stue/køkken, (med bakke og vand selvfølgelig :-)) og det fungere rigtig godt. Kattene sover også om natten nu.

 

Hilsen Lonny

Link til kommentar
Del på andre sites

Vores må gerne ligge i sengen. Dog helst på et tæppe da specielt Ofelia fælder som om hun vil være skaldet inden sommer. Oswald sover dog sammen med mig om natten da kæresten for det meste falder i søvn på sofaen foran tv´et. Så kan vi også bedre brede os.

Vores katte går også ud når de skal af med noget og bare for deres fornøjelses skyld, så hvis de ikke ligger på tæppe kan det hurtigt blive som at gå i seng i en sandkasse. De får for det meste også et tæppe at ligge på hvis de vil ligge i møblerne. Lyse møbler og sorte kattehår matcher ikke så godt i min verden ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har førhen haft katte i sengen, men det vil jeg absolut ikke have mere. Efter jeg flyttede, var mine soveværelsesdør lukket, for indimellem kan jeg ikke tåle mine katte, jeg får hævede øjne og de klør afsindigt, for en af mine katte vil absolut ligge helt op af mit hoved, og det kan jeg ikke have. De andre vil ligge på mine ben, og slås ofte om den bedste plads, så er det svært at få lov til at sove, så derfor har jeg nu fravalgt at have katte i mit soveværelse. Men jeg vil nu heller ikke undvære den velkomstkomité når jeg om morgenen åbner min soveværelsesdør på 1. sal, der står alle 5 katte og modtager mig med kærlige lyde, og jeg hilser på hver af dem, nusser dem, og de maser hver især på for at være den der får flest kærtegn, og ned af trappen går det ligesådan, så jeg morer mig kosteligt over dem hver morgen, og glæder mig over deres glæde ved vores gensyn.

Må lige sige, at jeg også hver aften går rundt og siger godnat til dem alle, inden jeg går op for at sove.....griner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...