Hop til indhold

Ingen velkomsthilsner til nye brugere?


Karla

Recommended Posts

De sidste 3 tilmeldte brugere herinde inc. mig har ingen svar fået i vores præsentationer.

 

Det giver ikke stor lyst til at blive aktiv herinde. Ville bare gøre opmærksom på det da jeg ikke syndes det ikke skal ties ihjel og jeg (vi..?) skal føle os uvelkomne uden at det bliver sagt.

Måske I i stedet for skulle nedlægge præsentationer?

 

Nu har jeg lige kigget tidligere præsentationer igennem.... I burde nedlægge præsentationer da det er utrolig få svar der kommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tinkavera

God ide. Helt ok for mig hvis præsentationsforummet nedlægges.

 

Man kan jo også skrive præsentation af sig selv i profil :)

 

Der er ikke så meget aktivitet her på forummet, og mange af os er vel også ret nye brugere. Jeg bor her jo ikke, så føler mig sådan lidt .... underlig ved at sige velkommen.

 

Men i hvert fald velkommen til dig Annemette. Dejligt at se dig her :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svarene..:D og Tinkavera jeg kom faktisk ved en fejl til først at poste min præsentation under min profil :confused: Men nu lader jeg den ligge derinde, så kan man se hvem jeg er på min profil :) det er måske ikke så tosset en ide at præsentationen eller en beskrivelse af os ligger på profilen.

 

Jeg har af og til tilmeldt mig et nyt forum og flere gange været ude for at ingen svarer og byder velkommen i præsentationstråden. Og så har jeg ikke skrevet mere på de forums fordi det virker lukket og som om at man ikke er velkommen. Men det er måske mig som er sart?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst frksloth

Er helt enig, har allerede tabt interessen for denne side, har ellers gjort mig meget umage for at beskrive hvem og hvad jeg står for... men ingen er åbenbart særlig interesseret i frivillig arbejde til "vildkatte "

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes sådanne præstationer er lidt tomme, jeg glemmer hvem som er hvem - kun når der skrives indlæg begynder jeg at kunne genkende folk..

 

Jeg kigger også i et andet katteforum og kan bedre lide tonen her ovre, her er faktisk ret hyggeligt... jo flere som skriver, jo mere aktivitet og jeg syntes der bliver svaret på spørgsmålene her inde - eller hvad..?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes sådanne præstationer er lidt tomme, jeg glemmer hvem som er hvem - kun når der skrives indlæg begynder jeg at kunne genkende folk..

 

Jeg kigger også i et andet katteforum og kan bedre lide tonen her ovre, her er faktisk ret hyggeligt... jo flere som skriver, jo mere aktivitet og jeg syntes der bliver svaret på spørgsmålene her inde - eller hvad..?

 

Jeg er helt enig :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes bare man som ny skal springe ind i forummet og debaterer og spøre.. skrive og fortælle.. men passe på ikke at kræve at vi her altid og hele tiden.. vi har alle et liv v. siden af m. katte børn mænd koner og job.. OG så er vi her inde når vores tid tillader det :) vi er her af lyst, ikke af tvang og helst uden krav og forvendtninger.. :D

 

Mvh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ;)

 

Jeg tror det der med præsentationer er lidt mærkeligt sådan i det hele taget. Jeg har nu heller ikke rigtig præsenteret migselv, jeg begyndte bare at skrive indlæg sådan uden videre og så ellers bare håbe nogen ville gide svare, hvilket der også har :)

Jeg tror det er rigtigt at mange sådan kigger ind når man har tid, og så også ellers hvis man har noget på hjerte. Siden debatten er ny, så tager det også lidt tid inden folk sådan føler sig lidt mere fremme i skoene og "snakker" løs...

Men mon ikke det kommer?

Men om ikke andet... Vær velkommen ;)

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...