Frk.sol Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Er lidt nysgerrig efter at høre hvor mange katte I andre har. Hvilken race, hvor gamle er de osv. Jeg har selv to stk. Begge maine coon - en han og en hun. Han er 20 uger og hun er 16 uger. Er så glad for dem begge to. Synes det er en rigtig dejlig race. Tænker lidt at jeg sagtens kunne finde på at få flere, men vil det mon gå ? Hvad er jeres erfaring ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Puha sikke da et spørgsmål at komme med, skal forsøge at gøre det kort... Jeg har hele otte styks Frede - (han) Rød huskat, født. 4. august 2004 - fritløber Stranger - (han) Stribet huskat, genudsætningskat for KV, skudt til at være født 16. juni 2009 - fritløber Fifi - (hun) Sort/hvid huskat, født 16. juni 2009 - fritløber Ares - (han) søn af Fifi og Misser (RIP), sort makrel tabby med hvid, huskat, født 22. maj 2010 - indekat Bella - (hun) vil kalde hende blålig (grå) huskat, født 16. juni 2010 - indekat DK Rothes Karoline Mathilde - Katelin, Europe, tortie, født 31. august 2010 - indekat DK Rothes Karen Margrethe - Kelly, Europe, tortie, født 31. august 2010 - indekat DK Boholdt Alley Cat - Alley, Europe, creme tabby, født (så vidt jeg husker) 9. april - indekat Ja det var så flokken herhjemme.. Men lige pt er her også Aslan - sølv tabby huskat, indekat, feriegæst Jane, min missemor med killinger, huskatte. Og så har vi da også en vovse, Probie, født 7. Juli 2010, han er en god blanding af Labrador, Golden Retriver, Schæfer og Broholmer. Og en feriegæst mere, Sammy en Samojede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Hov det blev da vidst et længere indlæg, og så glemte jeg at sige at, jeg sagtens tror du kan have en kat mere i flokken. Herhjemme er der harmoni Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frk.sol Besvaret Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Hov det blev da vidst et længere indlæg, og så glemte jeg at sige at, jeg sagtens tror du kan have en kat mere i flokken.Herhjemme er der harmoni Ja sikke da en flok :-) Har det nogen betydning om jeg så evt. vælger en han eller en hun ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Ja sikke da en flok :-)Har det nogen betydning om jeg så evt. vælger en han eller en hun ? Umiddelbart så nej, bare du husker neutralisering Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Tre her hos mig - alle hentet på internat... to på 8 år og en fræk fyr på ca 7 måneder... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Vi har 2 dejlige katte. Molly: Brite hentet fra internat. Født den 2 december 2003, altså 7½ år. Sally: Huskat hun er en tilløber. Født ca. den 6 juni 2008, altså 3 år. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lillemor05 Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Vi har mor Raja på knapt 3 år, (hunkat) + hendes 5 killinger på 6 uger (4 hun og 1 han) Miller der bliver 1 år til november (hunkilling fra Rajas 1. kuld) Venter en hun kat med 3 killinger (Ejeren ville skyde dem) Derudover har vi 2 årige Biggie en blandingshund (Kerelsk bjørnehund, fransk bulldog og labrador) Samt 2 kaniner (Venter yderligere 4) Herhjemme er der ingen problemer, men vi har også god plads, og dyrene går frit både ude og inde. (undtagen kaninerne) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Jeg har bare en enkelt huskat som blev et år den 9. juli 2011. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts