Hop til indhold

Hvor kommer I fra?


Henriette

Recommended Posts

Ja, jeg sidder altså ofte og tænker på hvor I andre kommer fra :)

Og jeg er altså ikke lige typen der går ind og tjekker folks profiler, da dem jeg ofte kommer ind på er mangelfulde...

 

Såhh jeg starter lige, selvom det ses under mit navn

 

Jeg kommer fra en lille by ved navn Karup

Dem der har hørt om byen ved at der er en lufthavn samt DKs største militærbase :)

Ellers ligger byen mellem Viborg og Herning - lige i midten af Midtjylland.

Her bor jeg sammen med kæresten (ofte kaldet manden) i hus, sammen med otte katte og en hund.

Lige for tiden har vi dog to katte på pasning, den ene som ejes af Toulouse og den anden

er min chefs hunkat, som er drægtig. Han kan desværre ikke selv tage sig af hende grundet

hans arbejde i sommerperioden og mente ikke det vil være forsvarligt når hun nu ventede killinger,

men når de er gamle nok til at flyve fra reden flytter hun selvfølgelig hjem igen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bor på solskinsøen :) i Rønne

Jeg elsker og bo her og vil være den sidste tilbage da Bornholm langsomt bliver affolket :D

Har flere gange drømt om at flytte til bornholm. Synes der er så mange ting der tiltaler mig.

Stille vintre når turisterne har forladt øen, somre med liv, sol, vand og marker, billige huse, skøn natur og så bare det at man mere kender hinanden og kommer hinanden ved på en anden måde end på "fastlandet".

 

Jeg bor i farum, i det såkaldte rustenborg (farum midtpunkt) i en 4 vær lejlighed på 2 etager sammen med min kæreste og nu 3 katte. Vi har 2 store terrasser som kattene kan boltre sig på.

 

Ville gerne bo noget mere landligt, men når man ikke har bil eller job, er det godt nok at bo hvor der er flere mennesker og ikke langt til hverken transport eller indkøb. Man kan nemlig hurtigt blive for enspænderagtig....jeg kan ihf....

Link til kommentar
Del på andre sites

Har flere gange drømt om at flytte til bornholm. Synes der er så mange ting der tiltaler mig.

Stille vintre når turisterne har forladt øen, somre med liv, sol, vand og marker, billige huse, skøn natur og så bare det at man mere kender hinanden og kommer hinanden ved på en anden måde end på "fastlandet".

 

Jeg bor i farum, i det såkaldte rustenborg (farum midtpunkt) i en 4 vær lejlighed på 2 etager sammen med min kæreste og nu 3 katte. Vi har 2 store terrasser som kattene kan boltre sig på.

 

Ville gerne bo noget mere landligt, men når man ikke har bil eller job, er det godt nok at bo hvor der er flere mennesker og ikke langt til hverken transport eller indkøb. Man kan nemlig hurtigt blive for enspænderagtig....jeg kan ihf....

Ja der er virkelig dejligt her ovre og boligerne er virkelig billige... jeg har ikke nogen høj løn og alligevel købte jeg mig et dejligt byhus sidste sommer hvor jeg bor alene med mine tre misser.. lidt uden for byen kan man få dejlige store huse til rimelige priser... min søn og svigerdatter har købt et hus de skal overtage til den første... Stort og i god stand og med et kæmpe værksted, til 825.000

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja bornholmeren, det lyder rigtig skønt og havde jeg min søn boende hjemme og havde en kæreste der synes det kunne være en god ide så tror jeg sagtens jeg kunne finde på det.

Men men men, min kæreste er desværre sådan indrettet at han synes det fedeste ville være om vi flyttede ind på østerbro eller frederiksberg, så jeg får ham aldrig overtalt til at flytte ud på en ø. Der skal i det mindste være mulighed for at kunne komme til byen indenfor max 1 time, hvis han får det behov.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...