Hop til indhold

Bekymret katteejer :/


Recommended Posts

mobilfeb11 369.jpg

(På billedet er det Felix der lå på gulvet og nød at sove i solen :))

 

Hej :)

 

Ja nu melder jeg mig på banen igen med om nogen af jer kan have en idé om hvad der er los med vores Felix...

 

Altså jeg er klar over han nok har tabt sig fordi han savner Duchess som er væk pt, dog har jeg da set ham spise, så hvorfor han pludselig er så tynd, ja det er ikke noget jeg kan lide.

 

I dag lagde jeg så mærke til at hans pels virker beskidt... Pelsen er ligesom mat og virker sådan tung i det, det er svært at forklare.

 

Han har i laaaang tid gået og nyst, jeg havde dette oppe og vende med dyrlægen som mente han måske havde en virus eller det måske var fordi han elsker at ligge under vores seng og uanset hvad jeg synes at gøre, ja så er der altid meget støv og kattehår lige dér hvor Felix vil ligge og sove. Hun gav mig nogen dråber som jeg skulle give ham, men resultatet var bare at Felix begyndte at brække sig, så det kunne jeg ikke lide og stoppede derfor.

 

Jeg tænker lidt på om jeg for en sikkerhedsskyld skal tage Felix en tur til dyrlægen igen? Eller om det simpelthen er ham der er ked af det og derfor ikke passer sig selv så godt som han plejer at gøre?

 

Jeg har aldrig haft en syg kat som sådan, så jeg er noget bekymret... Der skulle jo helst ikke ske Felix noget grimt, de katte har det jo med at skjule når der er noget på færde.

 

Måske jeg skulle give Felix et bad og ellers bare blive ved med at nusse og kæle med ham alt hvad han overhovedet gider?

 

I den forbindelse er der måske nogen som kan anbefale noget shampoo? Felix er en russian blue blanding.

 

Åh alle de bekymringer. Jeg vil bare ikke kunne klare at der sker Felix noget. Jeg havde en mega tudetur i går over Duchess endnu ikke er hjemme igen, så jeg skal ikke nyde noget af også at miste hendes bror... Duchess MÅ og SKAL også bare komme hjem igen! Det kan bare ikke passe ingen får hende samlet op og ser hendes øremærke... Hun er efterlyst OVERALT, så der skal bare søges 1 gang og vores oplysninger er der...

 

Håber der er nogen af jer som er mere erfarne hvad angår sådan noget her :)

 

På forhånd tak for hjælpen ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad hed dråberne som han brækkede sig af ?

Syntes du skal bede dyrlægen om at tage en blodprøve og få ham tjekket for FCV, FHV og klamydia til at starte med. Og når de alligevel tager blod, så var det nok smart også lige at få tkekket hans levertal, rød/hvide blodlegemer osv for at få en indication om der er noget seriøst på færde. Hellere en gang for meget end en gang for lidt siger jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...