Henriette Skrevet Marts 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2011 Her er de billeder jeg har valgt ud, som Tosafoto har taget. Først lige Probie og jeg Ares og jeg Fifi Bella Toulouse Katelin Kelly Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 De er godt nok gode. Kommer fotografen til dig? - eller må du slæbe alle dine dyr med dig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 De er godt nok gode. Kommer fotografen til dig? - eller må du slæbe alle dine dyr med dig? Her er vi i Petworld, for at deltage i konkurrencen, danmarks sødeste kæledyr, så der må du slæbe dem med dig. Men de kan også bestilles til at komme til dig www.tosafoto.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hold op, de er rigtig goe, du ser også godt ud.. Her er de billeder jeg har valgt ud, som Tosafoto har taget. Først lige Probie og jeg [ATTACH]2030[/ATTACH] [ATTACH]2032[/ATTACH] Ares og jeg [ATTACH]2036[/ATTACH] [ATTACH]2035[/ATTACH] Fifi [ATTACH]2031[/ATTACH] Bella [ATTACH]2037[/ATTACH] Toulouse [ATTACH]2033[/ATTACH] [ATTACH]2034[/ATTACH] Katelin [ATTACH]2029[/ATTACH] Kelly [ATTACH]2028[/ATTACH] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hold op, de er rigtig goe, du ser også godt ud.. Mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 De er skide gode..! Blev kattene slet ikke stressede.. Mine ville helt sikkert ikke have stillet op for fotografen et fremme sted... Måske kun killingen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 De er skide gode..! Blev kattene slet ikke stressede.. Mine ville helt sikkert ikke have stillet op for fotografen et fremme sted... Måske kun killingen Jo lidt, så billederne blev ikke så gode, men det her var de bedste ud af mange Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts