nanna Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Jeg hedder Nanna, er 31 år, gift og har en datter på 6 år. Af dyr tæller vores husstand 4 marsvin, 1 kanin og 2 hunde, Vi har altid haft kat og fik vores gamle kat aflivet sidste mandag grundet sygdom I aftes fandt jeg så en killing, som tydeligvis trængte til mad og vand, så den har jeg taget ind, og har efterlyst den en del steder. Så må vi se, om der melder sig en ejer eller vi har fået kat igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Hej til dig Og tillykke med din nye killing! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nanna Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Hej til dig Og tillykke med din nye killing! Tak for det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Hejsa Nanna Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Hej Nanna Jeg fik øje på dig herinde og så var jeg jo nødt til at blive aktiv på forummet. Du er her vel forhåbentlig stadig? :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nanna Besvaret December 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Jamen hejsa Jo jeg er her endnu, men der er ikke megen gang i den herinde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Jamen hejsa Jo jeg er her endnu, men der er ikke megen gang i den herinde Ja det er lidt ærgerligt at der ikke sker mere, vi må håbe der snart kommer ordentlig gang i den :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Vi må jo bare alle gøre hvad vi kan for at være aktive Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg hedder Nanna, er 31 år, gift og har en datter på 6 år. Af dyr tæller vores husstand 4 marsvin, 1 kanin og 2 hunde, Vi har altid haft kat og fik vores gamle kat aflivet sidste mandag grundet sygdom I aftes fandt jeg så en killing, som tydeligvis trængte til mad og vand, så den har jeg taget ind, og har efterlyst den en del steder. Så må vi se, om der melder sig en ejer eller vi har fået kat igen. Hej og velkommen Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts