Henriette Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Dansk Fototeknik var og fotografere mine katte d. 28/4 Og nu har jeg fået taget mig sammen og fået dem lagt ud på facebook. Jeg er altså for doven til at lægge dem ud her også, så linket må gerne benyttes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 5, 2011 Rapporter Share Besvaret August 5, 2011 Flotte billeder ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Flotte billeder ;-) Tak - glæder mig rigtig meget til han kommer igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret August 7, 2011 Rapporter Share Besvaret August 7, 2011 Spørgsmål : skal man ha' en konto på fjæs bog for at ku' se billederne ? For det har jeg ikke (er anti fjæsbog), når jeg klikker på linket står der at indholdet ikke er tilgængeligt. Det kan muligvis også hænge sammen med at jeg er udenfor Danmark. Æv !!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 7, 2011 Rapporter Share Besvaret August 7, 2011 Spørgsmål : skal man ha' en konto på fjæs bog for at ku' se billederne ? For det har jeg ikke (er anti fjæsbog), når jeg klikker på linket står der at indholdet ikke er tilgængeligt. Det kan muligvis også hænge sammen med at jeg er udenfor Danmark. Æv !!! [ATTACH=CONFIG]3024[/ATTACH] Det er helt korrekt mis78, og mht. fjæsbog er vi to 120% enige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Åhh det tænkte jeg ikke over, skal nok se om jeg ikke kan få lettet min røv og lagt billederne herind også Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Den vil desværre ikke lade mig indsætte de sidste 8 billeder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 27, 2011 Rapporter Share Besvaret August 27, 2011 Den vil desværre ikke lade mig indsætte de sidste 8 billeder Lav et nyt indlæg, hvor du indsætter de sidste 8 billeder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts