Henriette Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Igår fik jeg hentet denne skønhed hjem... Det var ikke nogen nem tur, da noget af motorvejen og ringvej 3 var oversvømmet, heldigvis holdte jeg kun i kø i ca halvanden time på vej derind, ingen problemer på hjemvejen Han snorkede det meste af vejen hjem. Han er af racen Europe, og er/bliver avlshankat når han er gammel nok Nå men I skal jo se skønheden - Alley Cat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 nååååhr hvor er han dejlig :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Mums...savle.. jeg æælsker røde katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Han er godt nok lækker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Hvor er han bare kær. Tillykke med ham. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Apollo Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hvor er han sød. Flotte aftegninger og flot farve. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts