Hop til indhold

Kat- aflivet..


bt86

Recommended Posts

Idag, måtte jeg det værste igennem, som en katteejer kan komme udfor.. Skulle aflive min kat, pga. voldsomme smerter fordi han havde problemer med nyrene. Og skal lige siges, han har lidt af det før, og har været hos dyrlæge 4 gange inden for 3 mdr.. Var hårdt, specielt fordi jeg måtte tage på arbejde imens, jeg fik andre til at køre ned og få ham aflivet.. Min kære lille hellige birma, som lige var fyldt 3 år i sidste uge, fik fred.. Men puuha, han var som mit lille barn, og savnet er så stort....

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jeg virkelig ked af at høre :( Det er bare det sværeste ved det at have kat, det når de skal herfra. Det er en ringe trøst lige nu, men en dag vil du kunne tænke glad tilbage på de mange gode stunder I har haft sammen, men selvfølgelig er det lige nu bare rigtig svært og trist. Jeg føler virkelig med dig. Hvis du har lyst til at snakke, så er vi her.

0079.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår dig udemærket. Det er så tarveligt når man skal af med en kær ven og specielt en der ikke er ældre. Har selv været møllen igennem flere gange og det bliver ikke lettere for hver kat.

Vil sige at du bare skal give dig selv lov til at tude øjnene ud og sørge så meget du har behov for. Det er det eneste der har hjulpet mig. Og så luk ørene for alle der siger at det bare var en kat og nu må du komme videre eller at det er for fjollet at pive sådan over en kat. Du ved bedst selv hvornår du er færdig med at sørge og hvor meget det skal fylde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for jeres hilsner.. Og ja det har været rigtig hårdt, for han var sådan en speciel kat, med det dejligste sind jeg nogensiden har oplevet, og han lå og puttede med mig hver nat.. Så der er et stort tomrum nu....

 

Forstår dig udemærket. Det er så tarveligt når man skal af med en kær ven og specielt en der ikke er ældre. Har selv været møllen igennem flere gange og det bliver ikke lettere for hver kat.

Vil sige at du bare skal give dig selv lov til at tude øjnene ud og sørge så meget du har behov for. Det er det eneste der har hjulpet mig. Og så luk ørene for alle der siger at det bare var en kat og nu må du komme videre eller at det er for fjollet at pive sådan over en kat. Du ved bedst selv hvornår du er færdig med at sørge og hvor meget det skal fylde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...