Henriette Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Fotografen var her i går, og puha sikke en masse billeder, som jeg nu har liggende på min computer. Har valgt nogle billeder ud til tråden, men har rigtig mange. Skal lige sige at de ikke er beskåret eller andet endnu, så det er "negativerne" vi kigger på. Vi starter med Katelin, hun var bare en rigtig charmetrold og nød det fuldt ud Kelly hyggede sig også rigtig meget med det. Bella var ikke helt tilfreds, men vi fik da lidt gode billeder af hende Ares var heller ikke helt med på det til at starte med... Og I skal da ikke snydes for et billede af Probie Håber I nød billederne ligeså meget som jeg gør Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Det er nogle rigtig dejlige billeder. Jeg vil meget gerne se flere ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Virkelig virkelig gode billeder!!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Det er nogle rigtig dejlige billeder. Jeg vil meget gerne se flere ! Virkelig virkelig gode billeder!!!! Mange tak Uha jeg stod det til mig, viste jeg dem alle sammen, meen 300billeder til upload... Er dog stadig ved at udvælge, så når redigeringen er sket af de billeder jeg vælger, tror jeg at jeg poster dem også Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Glæder mig til at se dem ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Åh nej hvor hyggeligt! Og hvor har Katelin bare et smukt ansigt!!! Det har jeg ikke opdaget før, men er du da helt gal hvor er hun bare en skønhed. Meget feminin at se på. Er det en ven af dig eller er det noget du betaler dig fra? Må altså se at få realiseret min drøm og få begyndt på nogle fotokurser! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Åh nej hvor hyggeligt! Og hvor har Katelin bare et smukt ansigt!!! Det har jeg ikke opdaget før, men er du da helt gal hvor er hun bare en skønhed. Meget feminin at se på.Er det en ven af dig eller er det noget du betaler dig fra? Må altså se at få realiseret min drøm og få begyndt på nogle fotokurser! Det er en jeg har kendt de sidste 10år Han har været fotograf i 18 Så i stedet for betaling skal jeg dele nogle visitkort ud når jeg er rundt på udstillinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Vidunderlige billeder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zlingo Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Sikke nogle dejlige katte du har, og sikke en sød hund. Bliv endelig ved med at uploade billeder. Hyggeligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Det er en jeg har kendt de sidste 10år Han har været fotograf i 18 Så i stedet for betaling skal jeg dele nogle visitkort ud når jeg er rundt på udstillinger Fed deal Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
monne Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Super søde og stemningsfulde billeder Hilsen Monne http://københavnspisesteder.dk/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts