Hop til indhold

hvorfor blogs


Henriette

Recommended Posts

Ja, nu undre jeg mig igen, og jeg ved godt jeg er belastende :P

 

Men kære medlemmer; hvorfor skriver I en blog med jeres spørgsmål, i stedet for at stille den på forum?

Det er så meget nemmere for os andre at gå ind og svare på spørgsmålet og give hjælp, hvis vi ser det som noget af det første når vi logger ind, hvilket man gør under forum.

 

Mig bekendt bruger man blogs til at fortælle om alt muligt, f.eks. beskrive hvordan ens dag er gået... Eller har jeg misforstået begrebet?

 

Forventer ikke at få svar på tråden, da I formentlig ikke ser den. Skulle bare lige have lidt luft :o

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg svarer nu alligevel... Der må være noget med at blogget kommer nemmere frem. Jeg blev medlem i går og ville skrive mit spørgsmål - til forum. Troede først, jeg ikke kunne finde ud af hvordan man gør. men så havde jeg pludselig en rude fremme hvor man kunne skrive. Og det var så åbenbart min blog.... fordi det er der, teksten er havnet!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg er jo ny idag, og jeg har kun brugt forum :)

Jeg tænkte også at blogs det var netop om at fortælle om hvad der er sket og sådan ;-)

Så er glad for jeg har gjort det rette.

Har Admin evt. lavet noget om, så det er lettere?

 

Ellers kan man jo evt. lave en tutorial så man kan se hvad man kan gøre i de forskellige (ved ikke hvad jeg skal kalde dem) Felter?

 

Det var bare lige en idé jeg kom på, da jeg har set det et andet sted henne (kan ikke huske hvor) ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...