Hop til indhold

Dyrekonto


Henriette

Recommended Posts

Jeg sidder og tænker lidt... hvilket kan være farligt :o

 

Er der nogen af Jer der har en konto, hvor I sætter penge af til jeres dyr? :confused:

 

Vi har en herhjemme, hvor vi hver måned sætter 3000kr. over, så der er til mad, legetøj, udstillinger og uforudsete udgifter (dyrlægen) :) Ved godt det lyder af meget, men ikke med den flok her er her :o

Link til kommentar
Del på andre sites

Hæhæ.. ja rigtig go ide, jeg har heller ikke nogen kto. men få en og så lidt ind på den hver mdr..? høhø.. hos os vil der gå lidt tid før vi ka trække på den, men.. det vil jo efterhånden blive til en lille hjælp.. :D

 

vi har jo også lige været hos dyrlægen, m. vaccine, undersøgelse og nu hjertescanning til Asmus.. så bliver det MEGET dyrt..

Link til kommentar
Del på andre sites

ja.. for søren, ja for det er jo heller ikke HELE året der er kæmpe regninger.

 

Nej forhåbentligt ikke, selvom jeg jævnligt er afsted med en af kattene. Sidst Stranger med en kæmpe byld, det kostede lige en narkose, rensning osv. Fik dog 25% rabat på det :)

Var så dernede igen, for at få tjekket om det så ud som det nu skal, det fik jeg uden beregning, også selvom der lige blev renset :) Elsker bare min dyrlæge. Fik ovenikøbet også 500gram RC killingefoder (tørkost) samt et gavekort på 50kr. Hvor heldig kan man være

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej forhåbentligt ikke, selvom jeg jævnligt er afsted med en af kattene. Sidst Stranger med en kæmpe byld, det kostede lige en narkose, rensning osv. Fik dog 25% rabat på det :)

Var så dernede igen, for at få tjekket om det så ud som det nu skal, det fik jeg uden beregning, også selvom der lige blev renset :) Elsker bare min dyrlæge. Fik ovenikøbet også 500gram RC killingefoder (tørkost) samt et gavekort på 50kr. Hvor heldig kan man være

Han påskønner nok at du tager dig godt af dine dyr :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...