Hop til indhold

Sælges: Kattefoder


Henriette

Recommended Posts

Da jeg er kommet til at købe alt for meget hjem, sælger jeg to sække, 10kg i hver

Porta 21 Feline Finest Sensible - Grain Free

 

Pris for 10kg 300kr.

Pris for 20kg 550kr.

 

Skal afhentes hos mig, eller efter aftale.

 

Information om produktet:

Feline Finest Sensible cat food is ideal for sensitive cats or cats with allergies. It’s rich in animal protein and vital amino acids, low in carbohydrates.

Grain free.

 

Porta 21 Feline Finest Sensible is a compete food for adult cats. This dry cat food is suitable for cats with allergies or for sensitive cats. The ingredients are similar to those your cat would eat in the wild. Feline Finest Sensible Grain Free does not use hard-to-digest grains such as wheat or corn and the low carbohydrate content reduces the risk of allergic reactions.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej og god søndag morgen, sikke en flot vejr morgen.. her i feb. :D vi har også haft lidt "mad/spise" problemer, Elmer har stort set ikke taget på i 1 år.. han er meget flot, glad og energisk men en lillesmule for tynd, og må ikke rende og tabe sig.. SÅ.. jeg skal finde noget andet mad.. begge lømler har ubegrænset tilgang til rigtig godt ANF. Tørfoder, det spiser de m. stor velbehag, men vådfodret, som har bestået af næsten alt hvad man kan købe i handlen.. har de ikk været særlige glade for. Så tilfældigt faldt jeg så over Feline Porta 21, det er de VILDE m. DYRT MEN DEJLIGT.. :D MEN er der ikke noget m. at katte ikke må/kan leve af tun???? og der er meget tun i de dåser.. mkh. Tina.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hæhæ.. tak for goe svar :) men hvad er RC37, Henriette?

 

Okay.. madvariation, BornH.? såsom forskellige dåser m. okse, kylling? og "mærker" som kittekat/Pussy?

 

Jeg har tænkt på også at lave noget af det selv, f.eks. koge kylling og rejer sammen..

 

men jeg skal jo også FEDE dem lidt op, har I nogen forslag? eller tror I det kommer med BEDRE mad? mkh. Tina.

Link til kommentar
Del på andre sites

RC37 = Royal Canin 37 Sterilisserede - til katte der er neutraliseret, det indeholder ikke så meget fedt.

FP21, indeholder lidt mere fedt :)

 

Herhjemme skifter jeg mellem Lux's fire varianter og Misse's syv varianter, lidt forskelligt til hver dag :) Alle varianterne bliver spist med stor velbehag. Og er billigere end de nævnte mærker, og meget sundere end f.eks. whiskas.

 

Er dine katte neutraliseret? Kan jeg ikke huske Tina, hvis ikke kommer der helt automatisk fedt på dem, når de bliver det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hæhæ.. tak for goe svar :) men hvad er RC37, Henriette?

 

Okay.. madvariation, BornH.? såsom forskellige dåser m. okse, kylling? og "mærker" som kittekat/Pussy?

 

Jeg har tænkt på også at lave noget af det selv, f.eks. koge kylling og rejer sammen..

 

men jeg skal jo også FEDE dem lidt op, har I nogen forslag? eller tror I det kommer med BEDRE mad? mkh. Tina.

Nogen katte er jo bare tynde, så længe katte spiser og er rask vil jeg ikke være så bekymret :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...