Henriette Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Lige en lille opdatering af Toulouse, som rigtig hygger sig Vask af Ares Sidder på fjernsynet Sover på mit ben Hygger med Kelly Hygger med Ares Leger konge for en stund Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Sikke godt den store har taget i mod killingen... Her er Sofus jo flyttet ind for knap tre uger siden og hvæseriet er så godt som ophørt, det er så skønt, man vil jo så gerne have at de kan hygge sig sammen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Lykken er et godt kradsemiljø m. hængekøjer.. og skøn katte hygge, hæhæ.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Mine lever sammen og "slås" lidt, en gang imellem, og det er det.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Lige en lille opdatering af Toulouse, som rigtig hygger sig Vask af Ares [ATTACH]1899[/ATTACH] [ATTACH]1900[/ATTACH] [ATTACH]1901[/ATTACH] [ATTACH]1895[/ATTACH] [ATTACH]1896[/ATTACH] Sidder på fjernsynet [ATTACH]1897[/ATTACH] Sover på mit ben [ATTACH]1894[/ATTACH] Hygger med Kelly [ATTACH]1903[/ATTACH] Hygger med Ares [ATTACH]1902[/ATTACH] Leger konge for en stund [ATTACH]1898[/ATTACH] Hvor er han bare ved at vokse sig til en flot kat! Jeg savner ham bare så meget! Og har talt og det lader til, at jeg får ham i den sene slutning af marts eller meget tidlige start på april! JUBBBBIIIIII! 5 uger frem - fast forward tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 nnååårrrhhheee.... <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts