Henriette Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Kattene var igår, for første gang ude i sne.. Altså lige bortset fra mine fritløbere Ares - det jo koldt Kelly - Koldt men spændende Ares - koldt men undersøges skal det Bella - ikke helt tilfreds... Fifi - hun elsker at være i gården sammen med de andre, til trods hun er fritløber Kelly - skal lige til at klatre Indenfor fra venstre: Ares, stranger, Katelin og Bella - udenfor Kelly Kelly undersøger lige døren i gården og kan se Frede Har du nogle gode billeder af din(e) kat(te) i sneen, må du meget gerne dele dem i tråden her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Sikke dejlige katte Har du en som kommer uden for hegnet..? Han ligner sådan er rigtig dejlig rød basse, lige som min leo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris90 Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 det er desværre kun den ene af misserne der gider fotograferes i sneen, den anden begraver sig bare i den så vi ikke kan se hende men sødt, det er det da Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Hæhæ.. ja koldt men spændende.. hvor er de dejlige, Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Sikke dejlige katte Har du en som kommer uden for hegnet..? Han ligner sådan er rigtig dejlig rød basse, lige som min leo Jeg har faktisk tre fritløbere. Frede som du kan se er makrel tabby Stranger, som sidder i vinduet og synes det er for koldt. Og Fifi den sort/hvide. Frede er meget asocial, så han kommer ikke sammen med de andre. De skal i hvert fald ikke komme for tæt på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 hvor er de gode Christina Kan rigtig godt lide billedet hvor h*n er ved at grave sig ind i sneen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
C-lotte Besvaret Februar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2011 Den forkerte elsker at lege i sneen. Den forkerte tilhører en nabo som desværre ofte ikke er hjemme. Vi andre i blokken passser den når hun forsvinder. Navnet er kommet af at hun ligner en af de andre katte i blokken og da der til tider er tvivl om hvem der er hvem, er det den rigtige og forkerten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 gode billeder i sneen:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts