Karla Skrevet December 2, 2010 Rapporter Share Skrevet December 2, 2010 Hej jeg hedder Annemette og har to skønne manxkatte (med hale) på 8 mdr. Sylvester og Karla. Jeg har aldrig fået præsenteret mig herinde og havde en hilsen herfra i mailboxen her til morgen Jeg er 43 år og er kantineleder, har mand, 2 børn, 12 dyr (katte, hund, kaniner, marsvin og hamster) og bor i Roskilde. Jeg kan se jeg har et par venner herinde og jeg glæder mig til at lære katteforum at kende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Hej Annemette Det med velkomster og præsentationer er ikke min stærke side, men må vist hellere lige byde velkommen ;-) Jeg kender jo også lidt til dig og dine skønne katte fra andre fora. STORT VELKOMMEN! :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret December 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Tak tinkavera Det var faktisk da jeg opdagede at du var her at jeg fik lyst til at blive aktiv herinde... jeg elsker (og savner) dine gode og kloge indlæg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Sikke nogle fine missere Håber at vi kan få et aktivt forum Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Velkommen til Sikke da en masse dyr du har, glæder mig til at høre mere om dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst frksloth Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 smukke missere du har og velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Hej og velkommen Hyggelige katte. Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts