Hop til indhold

Mine guldklumper er nu 12 uger


Babette

Recommended Posts

  • 4 months later...

:D også mig.. høhø.. M. det sind, får man kat for alle pengene..

 

Jeg har haft perser og alm. Korthår og så Anton som var en bla. Tyrkisk Van og maincoon, skønne katte og jeg v. Ikke om det er fordi min erfaring er vokset og jeg er blevet ældre.. oma.

 

Men de 2 lømler vi har nu er helt utrolige, det er på det nærmeste dem der opdrager os :D de går helt fantastisk ind i vores lidt store familie, tit er her jo stille og roligt, men så kommer ungerne hjem (24-16 år) og de har kærester m. Og venner.. Så kommer farmor, svoger, svigerinde og min bror og kone..

 

Og jo, jeg syntes at når der kommer "nogen" er det en rigtig go ide at man går hen og "nuller" kattene, men efterhånden er det omvendt, kattene går selv hen og kælehilser..

 

Jeg er sikker på andre katte også gør dette, men jeg har ikke selv oplevet det SÅ udtalt m. mine andre katte, Asmus kommer og ser hvad der foregår og så lægger han sig ind et mere fredeligt sted, men hvor Elmer nærmest løber m. rundt om juletræet.. Hæhæ.. De katte.. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...