tineagermose Skrevet Juni 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Hej. Vil lige vise min elskede Bobby stolt frem Han er 14 uger, jeg fik ham igår d. 28/6-2014 Han er racen Egyptisk Mau :D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Juni 30, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2014 Tillykke med din killing. Måske er jeg helt galt orienteret, men mener og kunne erindre noget om at en Egyptisk Mau skal være udstyret med pletter og ikke striber. Kan dog huske forkert. Ja tillykke med killingen. Og Landbo husker ikke forkert...en Egyptisk mau skal være det der kaldes "Spotted". altså plettet i pelsmønsteret og må kun have lidt striber på benene.. http://forum.kalvin.dk/a/overview-cat.asp?id=23 Forhåbentlig har du ikke købt den som en "racekat uden stamtavle" og givet noget særligt for den, for i mine øjne er det altså en ganske almindelig makreltabbymønstret huskattekilling. Og sød og køn er den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Oktober 2, 2014 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2014 Fin misse! Kan vi ikke få flere billeder at se? (Jeg ved det godt: At fotografere killinger kræver 1/1000 blænde...) Jeg synes, de der "sølv" med sort tabbier er så smukke. Jeg kender ikke lige noget til racen, men det er helt sikkert en ægte kat! :rolleyes: Mvh pinny- der har fynske huskatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChanelvHansen Besvaret Oktober 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2014 Super fin kat, og tillykke med den.. Den ser sørme fræk ud! ' Håber både at du og den får det godt sammen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts