Hop til indhold

Kattegrus? Klumpendene og ikke


Pinny

Recommended Posts

Jeg er begyndt at blande det fordi, hvis det kun er klumpende brækker min bæskovl meget hurtigt. Det hvide bliver som beton. Det røde kommer derimod bare til at lugte af tis, så bakken skal skiftes hurtigere.

 

Det grå fungerer egentlig godt, men det skal jeg køre for langt efter.

 

Min søn blander til "Diva", derfor kom jeg også til at tænke på det med at blande.

 

Hvad gør I andre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det hvide klumpende fra supermarkederne gider jeg slet ikke.

 

Det klistrer til kattenes poter, smitter af på gulvene ... og i bakken bliver det meget kompakt og sidder også muret fast i selve bakken..

 

Jeg kan ikke se formålet med at blande det røde grus og det hvide...man får bare begges dårlige egenskaber i kombination

 

Jeg bruger klumpende grus af mærket Superclump fra Petworld.

Koster godt nok 250 for 3 sække á 15 kilo, men en sæk passer til at fylde to bakker og det er kun nødvendigt at fjerne klumperne og så skifte resten af gruset ud ca en gang om måneden.

 

Tidligere brugte jeg det almindelig ikke-klumpende, røde billige grus...men det lugter og skal skiftes så ofte at det i sidste ende er lige så dyrt som det jeg bruger nu.

 

Okay..transport med enten knallert eller bus kan blive et problem med større portioner kattegrus....men man kan bestille større portioner hjem og få det leveret til døren..f.eks gennem Zooplus....men selvfølgelig kun noget som alternativ hvis man ikke er tilfreds med det der er lettest tilgængeligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Det hvide klumpende fra supermarkederne gider jeg slet ikke.

 

Det klistrer til kattenes poter, smitter af på gulvene ... og i bakken bliver det meget kompakt og sidder også muret fast i selve bakken..

 

De problemer har jeg overhovedet ikke. Hos mig fungerer det som det skal uden at efterlade noget som helst andet end klumper som er lige til at fjerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...