Hop til indhold

kat gives væk?


trixi

Recommended Posts

Eller endnu bedre sæt hende ud på en gård, hvor det ikke betyder noget om hun er urenlig.

 

det var os det jeg helst ville for så får hun jo heller ikk skældud når hun gør det, problemet er dem jeg kender har rigeligt katte og vil ikke ha en til.... og syns jo det er synd hun blir aflivet hvis hun kan få det godt på en gård....

Link til kommentar
Del på andre sites

prøv lige og læs engang hva det er jeg har skrevet !! ku aldrig finde på og tag penge for en kat der pisser alle vegne !!

 

 

Jeg ved udemærket godt hvad du skrev!

 

Og nej, man ingen gang giver en kat væk som pisser alle vegne! Hvis jeg overtog sådan en kat vil jeg blive stikhamrende tosset, det er simpelthen for ulækkert og så stinker det ekstremt.

 

Det mest humane for den kat er at aflive den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved udemærket godt hvad du skrev!

 

Og nej, man ingen gang giver en kat væk som pisser alle vegne! Hvis jeg overtog sådan en kat vil jeg blive stikhamrende tosset, det er simpelthen for ulækkert og så stinker det ekstremt.

Det mest humane for den kat er at aflive den.

 

SLET IKK!! der er fandme ikk meget dyreven i dig! er så glad for min kat og det er jo nok derfor jeg skriver den er som den er, den ku komme ud på en gård og leve, DET er meget bedre end at aflive et stakkels dyr!

Link til kommentar
Del på andre sites

SLET IKK!! der er fandme ikk meget dyreven i dig! er så glad for min kat og det er jo nok derfor jeg skriver den er som den er, den ku komme ud på en gård og leve, DET er meget bedre end at aflive et stakkels dyr!

 

Tænk lige over den her...

Hvordan tror du katten vil få det på en gård? Din kat er vel van til at være alene, den vil så komme ud til en gård med måske 10-15katte, den vil helt sikkert ikke være velkommen, og vil formentlig ende med en masse tæsk. Derudover så er mange landmænd rigtig træt af alle de katte der sættes af på deres gårde, hvoraf de mange gange skyder dem.

 

Og nu forlader jeg denne samtale.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænk lige over den her...

Hvordan tror du katten vil få det på en gård? Din kat er vel van til at være alene, den vil så komme ud til en gård med måske 10-15katte, den vil helt sikkert ikke være velkommen, og vil formentlig ende med en masse tæsk. Derudover så er mange landmænd rigtig træt af alle de katte der sættes af på deres gårde, hvoraf de mange gange skyder dem.

 

Og nu forlader jeg denne samtale.

 

 

Det er os fint du har den holdning... jeg vil godt giv dig ret i den ville nok ha svært ved at vænne sig til at være ude, når den altid har været inde... syns bare det er så synd og aflive hende når hun ellers er den dejligste kat, så ville lige hører inden jeg endeligt tog den beslutning!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...