Hop til indhold

Ny killing. Er det okay?


Katlizh

Recommended Posts

Hej.

Jeg bor pt på et værelse hjemme ved mine forældre men skal flytte i egen lejlighed på fredag. Og jeg vil så gerne have mig en kat! Jeg har kontakt til en der gerne vil sælge mig en killing og hun vil gerne af med den så snart det kan lade sig gøre fordi moren ikke gider den mere.

 

Mit spørgsmål er og det er forsvarligt hvis jeg kører op og henter den i morgen og har den på mit værelse indtil jeg får flyttet? Eller bliver den stresset af at skulle flytte to gange?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa :)

 

Medmindre det lige er katten, du har fundet ville jeg vente, jeg flyttede i lejlighed 1. september og fik kat den 21. oktober. Jeg gjorde dette for at jeg ville have fået nogle rutiner så katten ikke ikke fik stress over at jeg var forvirret, det er altså hårdt at flytte. Det ville jeg ikke udsætte en killing for hvis det ikke var en jeg havde i forvejen. Det passede rigtig godt at vi fik vores katte ca 1½ måned efter vi flyttede, vi nåede at komme godt på plads og få hverdagen til at hænge sammen før der flyttede en lille killing ind. Det er tydeligt vores katte nyder en hverdag med struktur, og det havde vi altså ikke den første måneds tid.

 

Så hvis jeg var dig ville jeg vente og så se efter en killing der er klar om 1-2 måneder. Jeg ved godt ventetiden er lang, men det er heller ikke sjovt at stå med en stresset forvirret lille killing .

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...