Hop til indhold

Har du andre (kæle)dyr end kat?


Henriette

Recommended Posts

Ja, vi har jo alle sammen katte herinde :)

 

Men har I andre dyr end kattene?

 

 

Herhjemme bor hunden Probie, en dejlig stor blanding af alt muligt.

Han er født 7/7-2010, så han er ikke så gammel endnu. Han var egentlig

oprindeligt købt til manden, meen det er ligesom om at det kun var sjovt

de første 14 dage, ligesom med børn :D

Så det er mig der går til agility med ham, så vi har hver tirsdag en rigtig

mor/hund hyggeaften. Vi er også ofte i hundeskoven, ligger ca 10mins

kørsel herfra :)

 

Her er skønheden

_MG_3558.jpg

_MG_3560.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har altid haft dyr da min børn var små... Fugle, hamster, marsvin, kælerotte, kakelakker og andre smådyr.. Vi har samtidig gået meget op i at passe på de dyr som var udenfor vores lejlighed.. vi studerede edderkopperne, larverne, oldenborrerne som sværmede, fuglene og flagermusene - og dette har heldigvis gjort at mine voksne børn stadig er glade for dyr..

 

Her i huset er der kun katte og det bliver der nok kun ved med... jeg er bare et kattemenneske :)

Link til kommentar
Del på andre sites

En skam med PrutPrut :( Ellers et fantastiskt navn :D

 

Du kan købe vandmænd over nettet, hvis det skal være sådan nogle fancy nogle. Min er dog friskfanget fra havnen :P Jeg er Pt. på udkig efter sådan en dims man kan sætte under bowlen for at få vandmanden til at lyse op i forskellige farver :D

 

Hvad i alverden fodrer du sådan en med? Og er det saltvand du har i din bowle?

Link til kommentar
Del på andre sites

Nansi - De er også ret seje :D Jeg har kontaktet nogle Axolotl opdrættere for at høre om de kunne udarbejde mig en liste, jeg skal nok sende den videre til dig når jeg får den :D.

Jeg ved bare at der er en hel masse man skal have styr på i modsætning til en vandmand hvor det kun er vandet du skal skifte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde en 7-benet edderkop på badeværelset som jeg kaldte Bob. Desværre spiste min kære kat Gucci ham. Jeg har desværre ikke andet en katten så længe jeg bor i en lejlighed på Frederiksberg, men kæresten har lovet mig en Newfoundlænder når vi flytter hjem til Jylland :P

 

Newfoundlændere er super søde, men min ynglings race er Landseer det er den bedste race (syntes jeg!) Det er en newfoundlænder bare lidt lettere pels at håndtere også er den sort og hvid :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 months later...

Udover kat har vi haft hunde begge desværre døde :(

 

Men ellers går tiden med mine sportskøer, som andre kalder heste, og har det fantastisk sjovt med dem også :) ( Har redet siden jeg var 3½ )

 

dommer.jpgAmiga har redet i omkring 11 år:) hun er 22 på billedet men er lige fyldt 23 d. 10 juni :)

 

IMGP7062.jpgOg en lille bitte 3 års hoppe ved navn Gaia(hende og jeg på roskilde dyrskue iår (2012) )

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...