Hop til indhold

Opkast


Sjaask

Recommended Posts

Hejsa!

 

Toast er indekat, og indtil videre har han ikke haft kastet hårbolde op (muligvis fordi jeg giver ham anti-hairball godbidder), men siden i går har han gjort tegn til at der var opkast på vej. Da gulvet i min bolig består af 65% gulvtæppe, prøvede jeg at sætte ham ud på badeværelset da han gjorde tegn til det, men så skulle han pludselig ikke alligevel.

Nu har jeg selvfølgelig ikke lyst til at overvåge ham 24/7 for at bære ham ud på badeværelset når det er tid til en hårbold, er der muligvis et lille fif jeg kan bruge til at lære ham at det er bedst at gøre det derude? :b

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil bare lige sige at Fonzie heller ikke har lavet hårbolde endnu og jeg giver ham normale godbidder, han har også haft "optræk" til det, men det er ikke fordi han skal kaste op, det viser faktisk bare at systemet er i orden.

 

Ved ikke hvornår katte begynder men jeg er sikker på at Toast' system virker.

 

Så du behøver ikke være nervøs lige nu, selvom jeg gør præcist det samme ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg troede alle katte kastede hårboller op :o Men nå ja, Toast har jo som sagt heller ikke haft en "rigtig" opkastning endnu ;D Han gør tegn til det måske 2-3 gange om dagen, så jeg tror jeg vælger at tage chancen og erklære det for et tegn på godt system :D

 

Jer hvis katte aldrig har kastet hårboller op, indeholder jeres mad/godbidder noget der muligvis hjælper bollerne på vej igennem systemet?

Jeg har som sagt fodret Toast med Whiskas "Anti-hairball" godbidder, men hvis det ikke er nødvendigt vil jeg selvfølgelig hellere investere i nogle almindelige godbidder med smag ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg troede alle katte kastede hårboller op :o Men nå ja, Toast har jo som sagt heller ikke haft en "rigtig" opkastning endnu ;D Han gør tegn til det måske 2-3 gange om dagen, så jeg tror jeg vælger at tage chancen og erklære det for et tegn på godt system :D

 

Jer hvis katte aldrig har kastet hårboller op, indeholder jeres mad/godbidder noget der muligvis hjælper bollerne på vej igennem systemet?

Jeg har som sagt fodret Toast med Whiskas "Anti-hairball" godbidder, men hvis det ikke er nødvendigt vil jeg selvfølgelig hellere investere i nogle almindelige godbidder med smag ;D

Det er meget forskelligt.. Leo gør jævnligt - Ofelia meget sjældent og Tarzan aldrig... Længden af deres pels er i samme rækkefølge :D
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...