Cookie Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 min ene killing, Cookie, har det med at kravle op på mine skuldrer og gnider sit ansigt meget hårdt (nærmest stanger mig) mod min hals og mit ansigt alt imens hun spinder højlydt. Er det normalt? (har ikk haft katte før så er lidt på bar bund) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Hahah det gør min også, man får nærmest en skalle. Jeg har læst at det skulle være et positivt tegn, og en form for kommunikation, så kombineret med spinderiet har jeg i hvert fald selv konkluderet at det er fordi katten er MEGET tilfreds. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
EaH Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Det er en måde at vise at den godt kan lide dig, samt at den evt. vil nusses! "Head-butts" hedder det, og det gør den bl.a. også for at afsætte duftspor på dig. Det er kun fordi den elsker dig! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Orkja... jeg får mange gok hver dag... fra alle tre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Det gør min skam også. Det er kun dejligt og tegn på velvære. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 "min killing stanger mig"...haha...sjov og sød overskrift Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 nå men det er jeg da glad... at det bare betyder hun er glad ved mig tak for svarene folkens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts