Silkof Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Hej, Jeg har en dejlig hundkat på 5,5 år, som viser underlig adfærd. Jeg/vi har haft hende siden februar i år. Jeg var for knapt en måned siden væk i 14 dage, mens hun var alene hjemme med min kæreste. I disse 14 dage begyndte hun at skide og tisse alle mulige underlige steder - på stole, i kurve, på gulvet m.m. Da jeg kom hjem var der ingenting de første par dage, indtil min kæreste og jeg gik fra hinanden. Efter han er flyttet har hun nærmest dagligt tisset eller skidt forkerte steder. Sofaen og tæpperne bliver ofte benyttet. Da både min kæreste og jeg var på ferie sammen 1 uge i maj, var der ikke noget overhovedet. Hun viser ingen underlig adfærd når jeg er hjemme. Hun er meget kælen som altid, spiser normalt og udviser på den måde ingen ændret adfærd. Kattebakken gør jeg rent hver dag, så det er heller ikke derfor. Men lige så snart jeg er ude af lejligheden, går det galt. Der er ingen tvivl om, at det er klare stress tegn oven på alt det underlige der sker. Men hvad gør jeg for at hjælpe hende (og mig) til at få det godt igen? Håber nogle har nogle gode råd og kan hjælpe os! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Prøv at køb feliway til stikkontakterne... Det er et beroligende middel til katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 15, 2011 Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Er hun steriliseret ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Silkof Besvaret August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Ja hun er steriliseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts