SNUGGLES Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Hej allesammen! Jeg har lige oprettet en profil i dag. Jeg elsker at snakke om mine 2 killinger og alt deromkring. Men desværre er der mange der ikke synes at det er ligeså spændene som jeg selv, haha Så derfor tænkte jeg at et katteforum måtte være sagen! Jeg har sat 2 billeder ind af Capri (den stribede) og Felix (den sorte.) De er blevet større nu, de vokser så hurtigt for tiden at det slet ikke er til at fatte! - SNUGGLES Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 15, 2011 Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Hej og velkommer... hvor er det nogle dejlige katte <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Mange gange velkommen til. Dem kan jeg da godt forstå du ikke kan lade være med at snakke om. De er da også for kære. Jeg har jo en forkærlighed for helt sorte katte. Min gamle soulmate Oscar der blev kørt ned sidste år var sådan en af slagsen. Savner ham frygteligt, så bliver så blød om hjertet når jeg ser andre sorte missebørn. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts