O´ernes mor Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Bagheera har været en ægte hængerøv i dag. Det er han stadig. hænger som en slatten baby på min venstre arm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Det er da bare totalt hyggeligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Ja jeg klager ikke. Han trænger bare virkelig til et bad...han har hammer sure tæer ;S Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Ville ønske min lille mis også havde en afslpaningsdag hvor man bare kunne putte ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Har to andre der ikke gider putte på den måde med mig. Vores hunkat gider kun putte med min kæreste og vores anden hankat gider slet ikke. Det er meget meget sjældent han kommer og krammer...Han elsker til gengæld at kysse. Ham kan man spørge om man må få et møs og så dutter han en på munden med sin egen mund og næse hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 nååee han er sød... jeg elsker når mine vil putte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret August 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Han er mor´s dreng. Han synes det er bedst når kæresten falder i søvn på sofaen og han kan putte med mig alene i sengen. Han ELSKER at gå med på toilettet og synes bare det er noget så hyggeligt. Han har også "været med i bad". Så lå han på kanten af badekaret mens jeg lå i blød. Han har ikke været vildt glad for min søn har været hjemme i weekenden og han har nærmest ignoreret mig og ikke ville se på mig når sønnen var i nærheden. Han kom så styrtende og skulle kramme og kæle da jeg kom hjem efter at have afleveret min søn igen. Så det er åbenbart svært at dele Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Han lyder bare dejlig.. jeg elsker puttekatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts