Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har lige betalt depositum for min nye mis, en skøn kat på knap 9 måneder. Så nu skal jeg ud og anskaffe mig alt katte-udstyret igen. Hun er en maine coon, og da hun jo nok bliver lidt stor, så er jeg i tvivl om hvilken kattebakke jeg skal købe. Kan i evt. anbefale mig en god rummelig én?

Besvaret

Man kan da også købe guld for dyrt. Jeg gav femoghalvfjerds kroner for min kattebakke i Maxizoo. Og det er inkl. låge, filter og skovl. Jeg kunne da ikke drømme om at pille lågen af. En gang skulle jeg bare vise katten, hvordan han gik ind i bakken gennem lågen.

• 2 weeks later...
Besvaret

Jeg har også en billig lukket bakke fra MaxiZoo, men jeg har ikke filter i min... Jeg bruger ikke en lukket bakke for at undgå lugt, men mere for at undgå at der er grus over det hele. Foran åbningen ligger en gummi-måtte så grus fra poterne samles på den, i stedet for at ryge ud i hele huset.

Hvis man vil undgå lugt, er filter ikke den rette vej. I stedet for bør man bare samle hømmere op når man kan lugte at der ligger en :P