Hop til indhold

Nye og gamle katte


mammut

Recommended Posts

Hejsa

 

Min datter og jeg har haft 3 katte i næsten et år. Den ene blev desværre kørt over i lørdag, så jeg besluttede at få to nye killingerne. Det skal siges, at mine gamle katte er udekatte. De bor på min altan (stuen), som er tillukket og har mulighed for at løbe ud, når de vil. De kommer så ind i lejlighed engang imellem, for det meste om aftenen... De plejer altid at sidde på altanen eller lige i området omkring, indtil for et par dage siden, hvor vi fik de nye killinger... Nu spænder de væk, når de ser killingerne eller de væser og løber væk... Killingerne er bare nysgerrige og undersøger stedet. Er Der nogen, der har erfaringer med udekatte, der skal være sammen med nye killinger? Har læst forskellige råd om at holde kattene i hver sit rum og så videre, men mine katte er vant til at løbe væk, når de vil. Har lukket dem ind i lejligheden sammen med killingerne, men de vil allerhelst bare væk...

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan man få feliway i en almindelig dyrehandel?

Skal vinduer og døre være lukkede eller gør det ikke noget at alt er åbent nærmest døgnet rundt...ellers steger vi op her.

Vores 3 katte hvæser nemlig stadig af hinanden og lusker rundt. Det er faktisk kun Bagheera den nye der synes det hele er fedt og meget gerne vil snakke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan man få feliway i en almindelig dyrehandel?

Skal vinduer og døre være lukkede eller gør det ikke noget at alt er åbent nærmest døgnet rundt...ellers steger vi op her.

Vores 3 katte hvæser nemlig stadig af hinanden og lusker rundt. Det er faktisk kun Bagheera den nye der synes det hele er fedt og meget gerne vil snakke.

 

Mener du skal have det hos dyrlægen.. Jeg har aldrig brugt det... Har ikke haft behov for det herhjemme.

 

De tre katte er voksne, såvidt jeg husker, og derfor kan det tage meget længere tid. Har jeg taget en voksen ind kan det let gå flere måneder før det hele er på plads imellem dem.

Da jeg fik Frede og Misser i sin tid, fra samme hjem, jeg havde ikke katte i forvejen. Misser faldt til på et døgns tid, mens Frede brugte et helt år....

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...