Hop til indhold

Kattegrus - Henriette


Bornholmeren

Recommended Posts

erhm jeg bruger pt exstreme classic med babypuder, men når jeg ikke har mere af det skifter jeg over til golden grey master :)

 

exstreme classic er billigst hos petworld.dk - jeg ved de også levere :)

golden grey master er billigst på udstillingerne, her i jydeland :) men kan også bestilles flere steder på nettet...

 

mon du tænker på grus fra zooplus.co.uk - det er der jeg som regel smider link ind fra....

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er faktisk ret rimelige priser der inde... jeg starter med ti poser tror jeg, så finder jeg ud af om den er god.. jeg vælger selvfølgelig den blå uden parfume :)

 

god ide :) priserne er rimelige :) men vil også godt støtte den kære mand der står troligt på samtlige udstillinger i jylland og sælger sanabelle foder og golden grey grus :)

Han er så sød at snakke med

Link til kommentar
Del på andre sites

længe da du kun har tre katte...

men exstreme classic siger man fem sække om året pr. kat... og de siger jo at golden grey er bedre..

og går kattene også udenfor og besørger holder de jo længere...

Det lyder godt... kattene tisser osse ude, men bruger faktisk bakken mest - det passer mig fint, for min have er ret lille og jeg gider ikke kattelort i blomsterne.. jeg har noteret datoen og er spændt på hvor langt grus for 1000 kr rækker

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...