Hop til indhold

Min nabo har strålet min kat! (På en måde)


Sabinelouisa

Recommended Posts

Hej alle jer!

 

Jeg har det problem, at min nabo på en måde har stjålet min kat. For en månedstid siden holdte min kat op med at komme tilbage til mig (Jeg plejede at lukke den ud hver aften og så kom den hjem om morgenen), men nu er den ikke kommet tilbage. Tilsyneladende er den flyttet over til min nabo, som har fodret den siden vi flyttede til området. Og nu bor den så der, siger han. Han vil ikke give mig katten tilbage og påstår, at det ikke er min kat. Jeg kan jo ikke anmelde det til politiet, da jeg ikke kan bevise, at det er min kat. Hvad skal jeg gøre?? :(

 

Hilsen den forvirrede katteelsker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Derfor er alle mine katte øremærket...

 

Jeg tror det er fordi din kat blev lukket ude om natten, mine katte sover om natten, og det gør din måske også, men henne hos naboen :(

Måske har den følt sig udelukket og er derfor flyttet... faktisk har jeg for mange år siden oplevet det samme.. jeg havde en kat som jeg lukkede ud om aftenen, så gik den længere ned ad gaden og blev lukket ind hos en dame hvor den sov i hendes seng om natten... Hun kom og sagde det til mig og vi blev enige om at hun måtte beholde katten, den kom aldrig hjem til mig igen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er ikke sjovt, men som de andre siger kan du ikke gøre ret meget.

Var jeg i samme situation ville jeg holde øje med katten og fange den ind hvis jeg havde muligheden og så få den øremærket og registreret så hurtigt som muligt. Håber bare på at naboen ikke har fået det gjort i mellemtiden.

Ud over det lyder han som en idiot. Sorry, men hvem kan da finde på at beholde en kat på den måde hvis der er en anden der melder sig som ejer, om den så er mærket eller ej?

Kan kun forestille mig man ikke udlevere katten hvis man kan se den har lidt nød inden den flyttede.

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første, så mener jeg da bestemt, at det er lovpligtigt at få mærket og registreret sit kæledyr?

For det andet, sikke en idiot! Nøj, hvor er det strengt! Du må igang med noget torskerogn og luksus dåsemad, så du kan få din kats hjerte (mave) vundet tilbage - og så er det afsted til dyrelægen og få den chippet!

- nå ja, og så lær' evt. din kat at tisse på din nabos dørmåtte!

 

Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...