Hop til indhold

Min kat er væk


pfpeter

Recommended Posts

Nu er det så min tur til at savne min kat. Han har været væk nu i over 16 timer. Han har aldrig været væk så længe før. Han er lige knapt et år gammel. Han plejer altid at komme hjem og få aftensmad og også at sove, men nu har han været væk siden i går eftermiddags ved 18-tiden. Han er kastreret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Årh hvor dejligt :)

Det er ikke sjovt når de ikke kommer hjem. Man bliver så bekymret.

Vores hankat var sidste sommer væk i over 4 måneder og vi havde afskrevet ham som værende død og borte for længst, da han lige pkudselig en aften stod uden for vores dør og miavede.

Så er det ikke helt til at vælge hvilket ben man skal stå på og man ærgre sig over man ikke kan tale med sit dyr....for hvor dælen havde han været i så lang tid???

Link til kommentar
Del på andre sites

Årh hvor dejligt :)

Det er ikke sjovt når de ikke kommer hjem. Man bliver så bekymret.

Vores hankat var sidste sommer væk i over 4 måneder og vi havde afskrevet ham som værende død og borte for længst, da han lige pkudselig en aften stod uden for vores dør og miavede.

Så er det ikke helt til at vælge hvilket ben man skal stå på og man ærgre sig over man ikke kan tale med sit dyr....for hvor dælen havde han været i så lang tid???

Sikke en dejlig historie.. 4 måneder ja hvor mon han har været... var han blevet tynd..?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...