Hop til indhold

tyk kat+ en killing


christina1981

Recommended Posts

hej allesammen 1 gang jeg prøver det her forum.

jeg fandt for 1 ½ måneds tid en super dejlig dame i en papkasse efterladt med sine killinger som desværre døde :( jeg har så taget hende til mig og hun er nu min lille dejlige skønne dame. jeg har så også en 12 uger gammel killing jeg lige har anskaffet mig. hun har adopteret ham og han får lov til at die hos hende så længe hun vil finde sig i det ;) . fodrer hende nu med kitekat som hun trives på. men killingen får jo killingefoder, men hun hugger det? what to do??? mener virkelig hun tømmer skålen hvis hun kan komme til det trods hendes egen skål er fuld?

mvh christina

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror heller ikke hun tager skade af at spise killingefoder når hun ammer.

Og rigtig hyggeligt at høre at de har fundet ud af det på den måde. det er en god måde at skabe et bånd på. Min gamle hankat fik lov til at snuppe en tår hos sin mor til han var over 5måneder gammel. Den hankat var også den mest afbalancerede kat jeg nogen sinde har haft. Så jeg tror også det kan være godt for sindet, med sådan et bånd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan løse problemet ved at lave en killing restaurant. Du tager en papkasse eller en trækasse og vender den på hovedet. Du skærer eller saver herefter et indgangshul som er stort nok til at killingen kan komme ind men for lille til missedamen. Du kan også göre det at du tager deres transportkasse, tager døren og erstatter den med en stykke pap hvor du laver huller i hvert hjørne tager snor igennem og binder soligt fast til kassen. Inde i kassen stiller du killingens mad.

 

Er ikke tilhænger af foder som det du nævner, da det kan give problemer med helbredet både på kort (opkastning, diarré, urinvejsproblemer) og lang sigt (problemer med nyrerne).

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...