Hop til indhold

nyt grus


trixi

Recommended Posts

Jeg køber Golden Grey ved Planturama i Randers.

 

Det er lidt dyrere end Extreme Classic, men det tjener sig ind ved brugen.

Samt det støver ikke så meget og jeg har Astma, så det er kun godt for mig.

 

Du skal da lige komme på den næste udstilling, ellers skal jeg se om jeg har plads i bilen... 85kr for 14kg golden grey :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke forstå du lader kattebakken stå i fjorten dage førend du skifter den, katte er meget renlige af natur, så hvis kattebakken er meget beskidt efter deres mening, så går de ikke op på den, eller måske vil din kat gerne bruge bakken men har ikke lyst til at sidde oppe i det der har stået der længe.

 

Selv har jeg prøvet forskellige slags kattegrus også det dyre krystal kattegrus, men det der virker bedst for min misser er det billigste til ca. 14,00 kr. i netto, og så holder jeg øje med hvor meget det er blevet brugt, og jeg fjerne hømhømmer efterhånden.

 

Når jeg kan se at ca. 1/3-1/2 af gruset er blevet mørkt af tis, eller man kan lugte det, så skifter jeg gruset i bakken, og det har da virket de mange år jeg har har haft min misser.

 

Håber det kan hjælpe dig.

 

 

Jeg fik af vide når jeg brugte de krystaller sku jeg kun skifte hver 14 dag......... derfor prøvede jeg det, og fjerner jo lort ligeså snart den er ude af bakken... er altid hjemme når den skider.... men det gik os fint første gang indtil der en dag var tis på gulvet.... så skiftede jeg det hele igen og nu har der ikk været noget igen, men det kan jo komme.....

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...