Hop til indhold

Hr. Modsat


Kattefyren

Recommended Posts

Eeeej hvor irriterende.

Burde egentlig ligge i min seng nu, for jeg skal til eksamen imorgen, men min ældste kat gider ikke komme ind, selvom det var hans sengetid for en time siden... han løber bare rundt ude foran havelågen, og ned ad fortorvet.

 

Normalt er han vild med mad, men han ignorerer helt at jeg rasler med mad-skålen. I stedet går han længere og længere væk fra mig hver gang jeg rasler.

 

Pigen er kommet hjem, men hun savner ham. Hun går og kalder på ham foran døren :(

 

Håber sgu snart han kommer hjem, så jeg kan komme i seng.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå... han får lov at sove ude. Jeg kan absolut ikke finde ham nu... kan høre nogle fugle et stykke væk der lyder utrygge, og det må næsten være pga. ham på denne tid af døgnet.

 

Har hørt et enkelt mijaw, men da jeg rystede med skålen blev der stille... han er ret god til at klatre, og har kun siddet fast oppe i et træ én gang hvor han skulle lokkes ned med mad i en time. Men selv dengang mijawede han konstant i frustration, så det burde ikke være fordi han ikke kan komme ned fra et træ denne gang... men håber godt nok på at jeg finder ham imorgen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...