Henriette Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Kattene er blevet godt og grundigt forkælet efter flytningen. Vi starter i løbegården... Vi er endnu ved at finde ud af hvordan vi skal lave et klatremiljø til dem derude Men indtil videre ser det sådan her ud Fra løbegården har de eget indgangsparti til huset Når de så kommer ind står der en kradsetønde samt et højskab, hvor deres tørfoder står opbevaret. Sådan ser deres foderbar ud - skal dog lige rengøres igen I den ene ende af værelset, hvor deres bar også står, er det her træ der også Har ikke fået taget et billede af den anden ende endnu, men der står også et gulv til loft kradsetræ Sådan bor kattene herhjemme indtil videre, der arbejdes hele tiden på forbedringer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 I mit næste liv vil jeg være kat hjemme hos dig! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 I mit næste liv vil jeg være kat hjemme hos dig! Sjovt det er der flere der siger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Så må du da være sikker på at du gør noget rigtigt Er møjMISundelig på de der katte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Apollo Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 This must be cats' paradise! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hvor er det dejligt at se hvor godt du sørger for dine katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts