Lotte Skrevet Maj 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2011 Hvornår kan man skifte gruset/sandet i killingebakken til klumpende? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Jeg gjorde det da mine var 8 uger Der var det nemlig ikke sjovt længere at smage på gruset Brugte havregryn indtil Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lotte Besvaret Maj 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Jeg gjorde det da mine var 8 uger Der var det nemlig ikke sjovt længere at smage på gruset Brugte havregryn indtil Haha hvis jeg brugte havregryn ville mine sidde og guffe løs Jeg bruger nu bare alm. grus der ikke klumper, catsan hedder det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 hmm må de da ikke få alm grus fra start af? har aldrig set mine killinger smage på gruset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 hmm må de da ikke få alm grus fra start af? har aldrig set mine killinger smage på gruset. De har det med at smage på alting Ligesom børn, de propper også alting i munden... Hvis du vil bruge grus må det ikke være klumpende, da det tilstopper deres mave og næse osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Så har jeg bare været heldig med mine killinger. De har i det mindste ikke spist af det så jeg har opdaget noget. Jeg brugte en avis på gulvet til de var store nok til at hoppe op i bakken og den opvaskebalje der også blev ofret som ekstra bakke. Til gengæld havde jeg rengøringshold på under sofaen. Der blev guffet nullermænd til den store guldmedalje Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lotte Besvaret Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Mine propper nu også tit gruset i munden... Og da en af dem en dag var kommet ud i køkkenet, hvor missemors bakke står, og lige havde været henne og snuse, var hans næse fuldstændig klistret til i sand Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Hehe. De kære små. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Jeg har lige et tillægs spørsmål... Jeg bruger det hvide kattegrus der suger alt vand og lugt og kun skal skiftes 1 gang om måneden - eller når det begynder at lugte... tror det hedder Litterperl. Kan jeg ikke bruge det til killingerne? Eller kan man KUN bruge det gammeldags? Jeg har ikke killinger endnu - så jeg kan stadig nå købe nyt ind... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Klumper det, vil jeg ikke bruge det til killinger under 8 uger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Det klumper ikke, men det er ekstremt vandsugende... F.eks. hvis man dypper en våd finger i sandet så suger de sig fast... og man kan høre at det knirker fordi det suger vandet ind i sig.... jeg tænker bare om det kan være farligt at få i munden?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Det klumper ikke, men det er ekstremt vandsugende...F.eks. hvis man dypper en våd finger i sandet så suger de sig fast... og man kan høre at det knirker fordi det suger vandet ind i sig.... jeg tænker bare om det kan være farligt at få i munden?? Jeg vil ikke bruge det, killinger har det med at smage på alt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Det ville jeg heller ikke bruge til killinger... tænk hvis de spiste noget af det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 tak for svar! Jeg vil finde noget andet... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 herhjemme bruger jeg havregryn det virker og det skader ikke at de spiser det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Ja den løsning har jeg også overvejet - jeg kan nemlig ikke fordrage alm kattegrus! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2011 Ja den løsning har jeg også overvejet - jeg kan nemlig ikke fordrage alm kattegrus! Jeg har nogen gange brugt træspåner i kattebakken... jeg kunne bedst lide dem fra netto. de er finest Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2011 Ja træspåner var da også en god ide.... De er nok også lidt biligere end havregryn:cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2011 jeg køber havregryn i lidl 7,95 for 1 kg så det er ikke så slemt, holder ca. en uge med fire killinger herhjemme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts