Hop til indhold

Velkommen hjem Oswald - suk


O´ernes mor

Recommended Posts

Ja som sagt kom vores hankat hjem til os i går. Vi er rigtig rigtig glade for han har været savnet...Men hold da helt ferie hvor har han allerede indtaget huset på mere eller mindre heldig måde.

Det startede så fint med at alle skulle næseduttes og han spandt som han ikke har gjort længe. Så tog fanden ved ham og han overfaldt flere gange vores hunkat og prøvede sikkert på at parre hende. Heldigvis har han respekt for hendes skarpe kløer, så han fik et par flade af hende og nogle fy af mig. Det irriterende her er at hun selv opsøger ham. Også selv om han lige har prøvet voldtægtsforsøg på hende. Vi prøvede at holde dem hver for sig og det endte bare med den rene kattejammer fra begges side. I nat ville han som sædvanlig gerne med mig ned og sove, men efter 5 min gik han ned på gulvet og begyndte at tisse. Nåede at få fat i ham inden han fik tømt blæren, men han fik da tisset en lille sjat. Han plejer ellers aldrig at gøre noget indenfor. Nå men mens jeg gjorde rent efter ham, lå han under sengen og havde forfærdeligt ondt af sig selv. Det gik heldigvis over efter små 10 min og han kom op i sengen og lagde sig til at sove.

Så vågner jeg første gang ved han traver frem og tilbage i sengen mens han miaver og da han hører jeg vågner vender han sig mod mig og så får jeg nærmest en skalle fordi han skal kæle så voldsomt. Ham begynder også at ville vaske mig, men det synes jeg nu gør ondt så jeg skubber ham væk. Ham kæler igen i hovedet på mig og vender sig så om og lægger sig på ryggen med alle stænger i vejret. Så får han et par klap og lidt kæl og jeg falder i søvn igen. Næste gang jeg vågner er det nogenlunde samme procedure, bortset fra han ikke spilder tiden på at vente på jeg gider at vågne. Så fatter jeg endelig et vink med en vognstang og indser han vil kramme. Så han holder fast om mit hoved og spinder løs og vil så til at vaske mig igen. Lidt efter er jeg faldet i søvn igen og næste gang han vækker mig er klokken vel omkring 4. Han vil gerne ud og jeg åbner døren. Nu laver han en "skal, skal ikke" dans ind og ud af døren og virker som om han ikke er helt tryg ved situationen. Så ombestemmer han sig og går ind til naboen. Jeg falder i søvn mens jeg venter på han kommer hjem og vågner så ved han sidder og glor på mig igennem vinduet. (Vi har gulv-til-loft vinduer i facaderne og vores seng står op mod vinduet)

Så kommer han ind og vores hunkat synes at nu må han godt komme ud af soveværelset. Han er faldet så meget til ro så jeg ikke er nervøs for at lade dem være sammen alene mens jeg falder om igen. Kæresten vågner så et par timer efter i stuen og finder ud af at han har overtisset og skidt Ofelias "fødeafd" til. Han har været ude flere gange i nat og har han set sig nødsaget til at do his buisness indenfor har han aldrig gjort det oven på noget. Så i min verden kan det kun være trods at han vælger en blød seng at aflevere det hele i.

 

Vi har skrabet omkring 1000 kr sammen fra div kontoer og nu går jeg på jagt i dag efter en dyrlæge der vil kastrere ham for de penge. Nu kan det altså ikke nytte noget længere. Den er jo helt gal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Puha slemme missedreng...

 

Det får mig til at tænke på Misser...

Han havde fået den irriterende vane at strinte inde i huset....

Så kiggede jeg på ham en dag og sagde, gør du det igen ryger kuglerne!

Dagen efter hoppede han op i sengen og strintede mig i hovedet... Så leger

mang altså med ilden...

Jeg skal love jer for at de kugler blev taget samme dag...

 

En ting er at de gør det indendøre, på sin vis kan jeg godt leve med det, det

er jo en naturlig ting for dem, og så længe man har noget rodalon eller hvid

eddike kan man fjerne lugten, men at strinte mig i hovedet, der sætter jeg ski

grænsen..

 

 

Held og lykke med på fredag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...