Hop til indhold

Skal passe en kat :)


CerenPanda

Recommended Posts

Jeg skal passe min venindes kat i en måned når hun skal på ferie. Jeg har det godt med Panda (katten), ser den flere gange i løbet af en uge, men han skal hjem til mig og bo i en måned. Jeg bor i et 40kvm kollegieværelse, så Panda har ikke de samme omgivelser som i en 4værelses. Jeg kommer ikke til at være sammen med ham fra 7-15, men ellers er hjemme hos ham resten af tiden. Bare noget info så I ved hvilke forhold han bliver nødt til at leve under i 1 måned.

 

Grunden til at jeg skriver det her er for at få råd omkring ting jeg skal passe på, ting katte gør når de oplever sådan noget. Håber I kan hjælpe mig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forventer at du ikke har kat i forvejen?

 

Derudover går jeg ud fra at han får sine mad- og vandskåle med hjemmefra, samt kattebakke. Husk at blive ved med at bruge samme grus og foder som han er van til.

Kradsetræ vil også være godt at han får med...

 

Tidsrummen du ikke er hjemme har ikke nogen betydning, katte kan sagtens klare sig selv bare der er mad og vand.

 

Flytningen burde ikke som sådan give problemer, alt efter hans alder, jo yngre desto nemmere vil han formentlig tage det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ingen katte herhjemme :) og ja, han får det hele med hjemmefra :)

 

Han er vist seks måneder..:)

 

Men tak, dejligt at høre..

 

Jamen så burde du ikke få nogle problemer...

Og du kan altid søge råd herinde fra :) Vi svare altid så hurtigt vi nu kan, og ellers kan du jo altid ringe til dyrlægen hvis det går såvidt (håber jeg selvf. ikke)...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er lidt bange, for at Panda vil føle sig ensom og gå og blive lidt trist? Måske føle sig efterladt.. han er nemlig vant til at være social og han hader at være alene.

 

Ham Panda :)

Tror nu ikke at han tager skade af at være alene fra 7-15.... Og heller ikke længere... Bare sørg for at han har noget at lege med... Formentlig vil han dog ligge sig til at sove, og så kræve ekstra opmærksomhed når I kommer hjem

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...