Koneko Skrevet Marts 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2011 Så har jeg fået taget lidt nye billeder af den lille dame.. :3 enjoy~! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Hvor er hun flot.. Kan godt lide hendes næse, ser specielt ud med lidt mere hvid på den ene side Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Nej hvor er hun flot.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Maaaange tak, siger både Pokie og jeg.. Dog ser hun aaaaltid sur ud på billeder, synes jeg, min lille skulekat.. :3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor er hun bare køn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Taaak.. Hih.. Man kan i hvert fald godt se at der er main coon i hende.. Og mærke det når man løfter transportkassen med indhold.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Taaak.. Hih.. Man kan i hvert fald godt se at der er main coon i hende.. Og mærke det når man løfter transportkassen med indhold.. Hehe, jamen så hvis du lige synes du skal vægttræne lidt har du da en ved hånden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MiSi Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Uhhh ja, hun ligner en lille F4-MCO, som jeg havde engang. Herligt skul, hun har - hvilken tegneserie/eventyrfigur er det nu, der har halv-skul og hel-skul som våben :-? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 *Henriette* Nemlig nemlig.. Så skal jeg bare have en kat til den anden hånd også.. *MiSi* Hehe.. Jah, Pokie er bare herlig.. :3 Hmm.. Aner det ikke.. :eek: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts