Hop til indhold

Kat i en boligblok


Tulle87

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er den heldige ejer af en dejlig hunkat på knap 9 måneder.

Hun er nu steriliseret, men har lige været i løbetid, hvor hun miavede konstant.

 

Hendes miaven var til gene for naboen, som klagede over hendes miaven og spurgte om vi havde fået lov, af bestyrelsen, til at holde kat.

 

Der står i vores lejekontrakt, at husdyr er tilladt og vi fik lov, af vores udlejer, til at holde kat.

Kan bestyrelsen i boligblokken forbyde os at have kat??

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak for jeres svar.

 

jeg må sige, at jeg har været noget nervøs da hverken jeg eller min kæreste vil af med hende.

Og nu er hun steriliseret, så nu holder hun forhåbentlig op at miave så meget.

 

I har helt klart gjort det rigtige... der kan gå lidt tid inden hormonerne falder på plads, så hun kan godt finde på at larme lidt i starten :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Vil lige indskyde at de fleste har så det lille men der hedder at man må holde husdyr - hvis de ikke er til gene for naboer. Men nu i har gjort noget aktivt ved problemet og ikke bare lader stå til, så kan i sagtens argumentere imod den emsige nabo.

 

Er glad for mine naboer har børn der larmer så meget at vores hankats syngeri åbenbart bare er hyggeligt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...