Hop til indhold

kat der bider i ting?


Chris90

Recommended Posts

hey jeg har en kat der har en underlig vane..

hun bider altid i kradsetræet efter hun har hvæsset kløer. nu er hun begyndt at bide i en papkasse vi har stående (vores anden kats seng)..

hvordan kan det være hun gør det?

ikke at det genere mig eller jeg synes det skal stoppe, jeg undre mig bare over hvorfor hun gør det.. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

hey jeg har en kat der har en underlig vane..

hun bider altid i kradsetræet efter hun har hvæsset kløer. nu er hun begyndt at bide i en papkasse vi har stående (vores anden kats seng)..

hvordan kan det være hun gør det?

ikke at det genere mig eller jeg synes det skal stoppe, jeg undre mig bare over hvorfor hun gør det.. :)

 

Jeg tror bare det er en slags leg... Min ene kat elsker papkasser, både at ligge i og bide i :)

Link til kommentar
Del på andre sites

hun er 5½ mdr, så ja det kan selvfølgelig være det er derfor hun gør det.. så er der jo en forklaring på det hele. :D

 

Det vil jeg skyde på... Gid mine vil nøjes med det. Herhjemme er hjørnene til min bærbare bare perfekte bidedimser, samt min (nu) gamle mobil, over vejer om de skal have den, da hunden alligevel valgte at bide opladeren i stykker :(

Link til kommentar
Del på andre sites

her har min bærbare også fået fine tatoveringer i hjørnerne, men det får hun simpelhen ikke lov til, der skubber jeg hende væk.. papkasser, strips (de der sorte man f.eks sætter ledninger sammen med), kradsetræ osv, skal hun have lov til så tosset hun vil, men min bærbare skal hun holde næsen væk fra da.. og også vores fjernebetjeninger og mobiler får hun lige et puf når hun gør det.. så det ikke bliver en vane, og tingene ikke bliver ødelagt

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...