Henriette Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Tråden her vil blive opdateret med billeder af ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 ååååååh nej hvor er han bare bedårende. Ærgeligt du bor så langt væk og vi - i følge manden - har de katte vi skal have, for han er da godt nok en charmer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Nuuh, hvor er min lille mis sød! Savner ham så meget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 ååååååh nej hvor er han bare bedårende. Ærgeligt du bor så langt væk og vi - i følge manden - har de katte vi skal have, for han er da godt nok en charmer. Så er det godt han er afsat hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hehe ja det kan jeg godt forstå han er. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 (rettet) Lidt opdateringer Han er overbevist om at det er hans seng Smager lige på de store kattes foder :)De har jo kattebar Flyttede ham tilbage til hans eget foder Redigeret Februar 5, 2011 af Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Du fredsens hvor er han da skøn! :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Han er dejlig.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Tak for opdateringen Henriette Jeg har lige et spørgsmål til fodder.. Jeg er nemlig i gang med at forberede mig på hans hjemkomst - og der er stor-tilbud på Perfect Fit Junior kattemad - er det godt? Eller skal jeg holde mig fra det, lige som Whiskas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Det er okay, men hvis du skal købe billigt kan du lige så godt købe Coop kitten (tror jeg det hedder) - men vil stadig foretrækker RC kittens - han elsker det bare... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Lige to nye billeder af den lækre dreng. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Lige to nye billeder af den lækre dreng. [ATTACH]1850[/ATTACH] [ATTACH]1851[/ATTACH] HER var billederne! Den her tråd er bare blevet pist væk for mig! Kunne i længere tid ikke finde den! Tak for billeder og opdatering! Savner ham sååå meget! Re-union soon <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Tillykke m. ham, hvor er han skøøøn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 blev natten til fredag optaget af Probie og Toulouse... Han kunne ikke nænne at flytte dem, så han lagde sig ind i stuen og sov Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 Lige lidt opdateringer af Toulouse Hygger sig i solen Så er det tid til at drille Stranger Haha, se hvad jeg har fanget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2011 Hvor er han bare blevet STOR! Kan huske første dag jeg havde ham, der var han bare en lille klump i min hånd! Mange tak for billederne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 He he hvordan er det han kigger der på det sidste billede. Fnis hvor ser han bare sød og sjov ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 He he hvordan er det han kigger der på det sidste billede. Fnis hvor ser han bare sød og sjov ud. Han ser i hvert fald lidt mistænksom ud.... Somom der er nogen der vil tage strømperne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Han ser i hvert fald lidt mistænksom ud.... Somom der er nogen der vil tage strømperne Ja tak. Lidt som om de vil springe på ham. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Åh! Så sød og kær! GID jeg havde plads til en lille killing Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trinie Egbe-Scharnberg Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Nårh hvor er han sød... næsten ligeså sød som vores lille Truly-mis :-D Katte babyer er bare SÅ nusser :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts