Hop til indhold

Nummer 2 kat?


Pernille

Recommended Posts

Jeg har gået og overvejet at få en kat til når jeg flytter i lejlighed, altså hjemme fra.

for der kommer min kat til at være meget alene hjemme, eller i hvert fald mere end hun er nu.og så ville jeg give hende en ven.

men problemet er bare at jeg ikke ved om hun ville kunne være sammen med en anden kat.

der hvor jeg købte hende fra havde de nemlig købt hende og så hendes søster, hvor min kat ikke var så sød over for søsteren og blev derfor nød til at sælge min til mig, da søsteren var så bange hele tiden.

 

ville det måske kunne lade sig gøre, og kan der være fordi de var søskende at de ikke kunne enes?

hvad har i af råd, for jeg synes der er synd hvis hun skal være alene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hun har været alene i 1 år.

hun er ca. 1½ år nu og et par måneder mere, hun bliver 2 den 26/6

Ja det er hun.

Det er meget forskelligt hvordan hun er når hun leger. vi leger meget med en pind med elastik snor på men nogle fjer på i enden, og det er hun sådan meget snigende og taktisk. men når hun så fanger den giver hun bare slip igen.

men når hun leger med sig selv løber hun bare rundet og hopper over alt, så jeg vil ikke sige det er voldsomt, men hun er heller ikke mild.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå øv, fulgte lige debatten da jeg overvejer det samme. Jeg vil nu helst have en killing, altså 12 uger. Min nuværende kat er en han på 10 mdr. Den er kastereret og er meget ude, alt for meget, hvis jeg kunne bestemme, men den er bare vild med at være ude. Den er sød og vil gerne lege, den bidder ikke eller noget, men den er ikke vild med at kæle. Er det bedst at få en han eller hun i mit tilfælde, nogle råd? Pfh tak. Vibeke

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå øv, fulgte lige debatten da jeg overvejer det samme. Jeg vil nu helst have en killing, altså 12 uger. Min nuværende kat er en han på 10 mdr. Den er kastereret og er meget ude, alt for meget, hvis jeg kunne bestemme, men den er bare vild med at være ude. Den er sød og vil gerne lege, den bidder ikke eller noget, men den er ikke vild med at kæle. Er det bedst at få en han eller hun i mit tilfælde, nogle råd? Pfh tak. Vibeke

 

Her vil jeg nok vælge to killinger. Da din nuværende opholder sig meget ude. Så kan du sagtens købe to på 12-14 uger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en sød alm.hun (neutraliseret) huskat på 8 år. Hun er ikke særlig venlig overfor katte hun møder når vi er i haven, hun hvæser og knurrer, men er dog meget interesseret i at lugte til dem. Hun kommer kun ud i snor.

Mon hun ville kunne acceptere en ny kat inde i huset, som jo er hendes domæne.

Redigeret af Kobolt
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...