Pernille Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Hej alle. Jeg ville lige høre om der var nogle der har nogle gode opskrifter på noget hjemmelavet kattemad som en lille godbid ud over kattens almindelige mad? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Man kan give katten små lunser råt kød, eller kogt fisk (eller kød) med kogevandet. (synes dette hører ind under almindelig mad, men ved ikke helt hvad du mener) Fx kan mine katte godt lide dampet laks: En laksesteak klippes i små stykker / kom det i en lille ildfast form / vand på / ind i ovn. Afkøles lidt inden servering. Hvis ellers katten kan lide andre slags fisk, kan hvilken som helst fiskefilet bruges i stedet for laks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Det vil jeg prøve! Altså med fisk - god idé! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Jeg så på kattebøger hos bog og ide i dag, og der var en hel kogebog kun om hjemmelavet mad til katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts